vad är sämst?

Alex_Montana

Ny medlem
vad är sämst?
jag håller på med en liten undersökning.. vad tycker ni är det sämsta/tråkigaste/jävligaste med skidåkning?

ps. VART ÄR SNÖN?

Senast ändrad:
vad är sämst?
njaaa, vill nog veta vad denna undersökninge leder till innan jag svarar på det.

vad är sämst?
jeppenator sa:
Kyla å Snöstorm är de värsta som kan hända i backen.. -5 å solsken is the shit!

oshapade parker är också pest
WHAT?! youre crazy...
!
om jag måste välja mellan kyla+snöstorm eller plusgrader och regn blir det kyla och snöstorm vilken dag på året som helst!
näre har varit snöstorm kommer det ju snö dessutom! snöstom=Puder!

vad är sämst?
men nu snackar vi när man är ute i backen? eller??

om man inte är ute å åker så är de absoulut inge fel på snöstormar!! mer sånt!.. men i backen är de jobbigt för man ser typ inget å så är de svinkallt!

vad är sämst?
Men säjar bara kläder för väder jag har alldrig tackat nej till en skid dag ovavsett väder jag har åkt i ösregn en gång vöer påsk det är endå det roligaste och underbaraste som finns.

For Life

vad är sämst?
Att åka med för stora pjäxor och för korta skidor.

Bästa är när det är fint väder och man åker runt och upptäcker ett nytt system :)

vad är sämst?
Det finns väl inget dåligt/tråkigt/jävligt med skidåkning? Hallå??

Omständigheterna runt åkningen kan däremot vara av varierande nöjesgrad. Några omständigheter som har försämrande egenskaper en skiddag kan vara t ex bakfylla, snöbrist, flatljus, jibblarbarn som visar kalsongerna, trasiga bindningar, sega liftköer, spritbrist, skidpoliser...

Att söka det "sämsta/tråkigaste/jävligaste med skidåkning" är att skjuta sig i foten på ett otrevligt sätt!

vad är sämst?
jepp måste vara skadorna...

jag krachade kraftigt för tre år (svimma, nack-krage och plinplongtaxi, krossaminisk, främre korsband mm..) sedan och har fortfarande inte kommit tillbaka helt och det är satans trist..

vad är sämst?
Antingen som nu att de inte finns snö, eller typ stå i liftkö och så kommer nån snorunge och bränner över ens nya skidor och lämnar några fina repor!

vad är sämst?
Jag tycker sämst om massa småglin, som inte ens kan stava till "åka stora berg framlänges" samtidigt som de inte kan låta bli att "Lunarstorma" på Freeride. Illitterara fanskap. Vad har ni för föräldrar som inte ens bryr sig om till att ni skall kunna kommunicera via tangentbordet? Är ni stumma?

Jag vill att de ska åka nordsidan på Aguille Rouge, Grand Caisse - eller skriva konstruktiva inlägg.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp