Vad blir årets trick?

Teku

Medlem
Vad blir årets trick?
Hej alla försäsongs sugna brädåkare.

Tänkte bara kolla vad NI tror blir årets trick på bräda?

Förra året tyckte jag inte riktigt att det blev nåt riktigt trick som blev prisat, men min egen åsikt i den saken är de populära bs cork 7orna som man såg i de flesta parker.
Detta är ju dock ett hyfsat svårt trick.

2005 var det en massa shiftys på snurrar om jag inte misstar mig

2006 var väll mkt steezade bs 180

// teku

Vad blir årets trick?
stavslag, när en skidåkare tränger sig före i kön till hoppen och slår alla snowboard åker när han glider ner mot hoppet,,

Vad blir årets trick?
Helt klart mycket flippar! Simon Ax frontflip nosegrab i White men can jump är ju sjuuukt clean! Jag ska nöta alla möjliga flippar ut i puder i vinter iaf!

Vad blir årets trick?
baila tycker ja e snyggt, borde få mer poäng att smälla in i en vägg än att dra fäta spinns

Vad blir årets trick?
tror det blir som på skidor. mer spins och dubbelflippar. man kunde ju önska att det blev något lättare så man själv kunde vara lite "inne" för en gångskull =D

Vad blir årets trick?
vad heter det där tricket han gjorde på winterjam , kangaru elr nått , riktigt nice !

Vad blir årets trick?
Kanske den gamla hederliga flipen majkeltjuck kommer tillbaka,
denna var en väldigt populär flip för några år sen men senast jag såg en i tävlings/film sammanhan var under den senaste The battle i falun då jag tror en islänning stompade i mega cornern.

Annars har vi oldschool tricket backflip monkey grab som jag såg ett antal gånger förra året.
Riktigt kul trick, dock avancerat i stora hopp men i små är det jätte enkelt =D

Sen så är det här en snowboardtråd för er skidåkare som inte visste

Vad blir årets trick?
Teku sa:
Kanske den gamla hederliga flipen majkeltjuck kommer tillbaka,
denna var en väldigt populär flip för några år sen men senast jag såg en i tävlings/film sammanhan var under den senaste The battle i falun då jag tror en islänning stompade i mega cornern.

Annars har vi oldschool tricket backflip monkey grab som jag såg ett antal gånger förra året.
Riktigt kul trick, dock avancerat i stora hopp men i små är det jätte enkelt =D

Sen så är det här en snowboardtråd för er skidåkare som inte visste
de va ju en kandadensare och michi albin som gjorde de:D

Vad blir årets trick?
jag e helt säker p+å att det kommer bli MJ (Michael Jackson) på bred box.
alltså att man hoppar upp och kör med bara tåstålkanten i boxen. helst ska man ta sig på pungen oxå och ropa aaouw i falsett.
det e iaf stört många som frösöker sig på det i tandådalen just nu.

Vad blir årets trick?
Joeloel sa:
men feta cab snurrar1
Cab snurrar?
detta är ju då inget som man märker då det är exakt som en vanlig fs.
Och vanliga fs/cab snurrar har alltid varit "populärt" då detta är ett grundtrick.

One foot trick däremot kanske slår igenom =D
Då Heiki Sorsa ( tack alex ) gör den stördaste one foot 3an i mackdawg filmen - picture this.

Tillbaka
Topp