Vad döljer sig under ditt ctrl+v?

Söndag: Vi skulle ha railat i helgen med det blev inget med det. Dock var vi ute på skogstur i söndags, gick upp och ned för små kullar, balanserade över stockar på floder. Det var verkligen bra balansträningen, och jag fick låvo fokusera jätte mkt på att inte stuka fötterna när jag gick runt i skogen. Allt som allt tog vandringen ca 2 H.
Måndags: Cyklade till Sunshrine, tur och retur, det ca 3 km, ca 30 min.
Tisdags: Långpromenad 60 min, och 20 st armhävningar, och 25 st situps. + stretching.
Jag har börjat ge upp herbal-lifes matdagbok, den funkar inte riktigt för mig, för den saknar viktiga detaljer, men jag försöker ändå fokusera på vad jag äter. Jag blandar vitt och mörkt bröd till frukost. Jag har dock ingen våg så jag kan inte se hur mkt jag väger.
Jag har hittat ett yoga-ställe, har vart dit 2 ggr för att försöka få mer info, men det har inte vart någon där, så jag ska försöka ringa i veckan, och se vad det är för slags yoga och hur mkt det kostar.

hahaha...mitt projektarbete tydligen! ENJOY ! ;)

b0nkiE sa:
http://kkuriren.se/polopoly_fs/1.615406!image/3858699280.jpg_gen/derivatives/650w/3858699280.jpg

glad att jag inte är med på bilden:) men den är från den inkompetenta lokaltidningen som försökte göra ett reportage om en träningskväll i GhostHill (spöckbacken)
Jag läste det.. alltid så kul när folk som inte har en aning om vad dom skriver om försöker o skriva bra! =P men roligt att sporten uppmärksammas dock..

Asså, hade haft världens grej här nu om det inte vore för att jag printa något annat efter. Sökte på barney stinson på youtube, då var det en av videorna som hade 13337 visningar.

Tillbaka
Topp