Vad fick ni i julklapp?

• Trådstartare Trådstartare Knolpak
  • Start datum Start datum
K

Knolpak

Guest
Vad fick ni i julklapp?
Vad fick ni i julklapp då pojkar och flickor? Jag har än så länge bara fått en paradisask :-)

Vad fick ni i julklapp?
en tavla hitill så länge bara..

men jag fick välja själv en massa klappar så jag vet vad jag får ungefär iaf...

Vad fick ni i julklapp?
Aha. Najs. Jo, på senare år har man kunnat bestämt lite iaf =) Fick ett sms från en polare nyss... Han fick ett par wisdom (som han iåfs visste om) och en scott MS1 hjälm. En av fyra i sverige. Skaplig tuning av denna säsongs utrustning =) Jag håller tummarna för ett par handskar jag =)

Vad fick ni i julklapp?
jag har iof köppt min utrustning redan så jag får se det som min juklapp till mig själv..

Sims Absolute 158
Spy Orbit + en xtra lins (spegel)
Thirtytwo Lashed Boots
Bonfire Fusion T20 jacka

man kan ju alltid hoppas att m an får en digitalkamera lr en filmkamera lr nåt i klapp.. men det lär ju inte hända=)..

Vad fick ni i julklapp?
Jag har fått ett gameboy advance med johnny mosely madtrix och ett par wisdom bla. Änså länge.. schysst att vara skillsmässobarn ska snart till mamma och öppna klappar :)

Vad fick ni i julklapp?
snyktare :P jag får inga klappar i år.
införskaffar grejorna själv... hämtade just public enemy skidorna på monteringen :D

Vad fick ni i julklapp?
Lypsyl fick jag oxå ;-) Så fick jag scott hjälm, scott ryggskydd, salomon snowboardfodral och presentkort som täcker mina efterlängtade handskar :-D Älskar julen :-) SEn fick jag faktiskt en rakapparat oxå =) Känns som om mor å far tycker jag börjar bli skäggig :-D

Ett år kvar pojkar... (och flickor)

Vad fick ni i julklapp?
chokladask
craft underställ
craftunderställs kallingar x2
snowboardfodral
bulamössa
minitool till dagar i backen
kallingar(standard)
strumpor(oxå standard)
nån sorts deo/duschtvål-paket..

ett ryggskydd är på väg..

sen ska man ju fira jul imorrn också så det blir nog lite klappar imorrn också, skillsmässobarn som man är..

Vad fick ni i julklapp?
Jag fick en bräda och bindningar för nån månad sen, det var en julklapp.

Fick även en Life-Link 3DX spade, kalas.

Jag fick 2 kokböcker, hur ska man tolka det?

Nädå, det är inte så dåligt som det kanske ser ut, ska flytta hemmifrån när vårterminen börjar.

Vad fick ni i julklapp?
Hjälm-briko bajbra
Åka skidor prenumeration i ett år
craft underställ
+plus massa annat ej skidrelaterat

Vad fick ni i julklapp?
Fett nice...

+ Elan Mantis 622
+ Ortovox tranciever
+ kask-mössa
+ Euros till Saalbach!
------------------------
LIVET LEKER!

Vad fick ni i julklapp?
Boken "Utfärd Berg och Glaciär"
Farsan är inte så blåst som han ger intryck utav att vara!
Sen så fick jag en gjutjärnsstekpanna så nu blir det pannkakor!

Vad fick ni i julklapp?
Ett par Helly Hanson brallor som va helt klockrena :)
och ett par skidstrumpor, jo så fick jag en bil (!) audo 80 nybesiktad o klar så nu är det bara att dra :)

Vad fick ni i julklapp?
Hehe! Jag önskade oxåp mig en bil en gång. Men sen så trimmade farsan våran nuvarande bil. Då känns det onödigt att ha en egen bil att öva i :-)

Vad fick ni i julklapp?
De bästa julklapparna köper man själv! Stöckli Stormrider XP, snabba som få. Materiell kärlek är inte riktig kärlek, men riktigt skönt ändå!

Vad fick ni i julklapp?
Tja.
Jag fick ett Helly Hansen Lifa underställ.
Jag fick också 3000kr av Mamma till ett par Völkl V-Ski Experssion skoidor.
Jag ska också ge mig själv ett par Goggles.
Jag fick också ett brev av mitt försäkrings bolag... jag kommer få 9500kr för att jag fet cracha med krossen förra sommarn(jag fick ett snuskigt ärr på vänster armbåge)...
Hej Då.
Gott nytt år på er allihopa

Vad fick ni i julklapp?
A En skidjacka à Scott
Ett par racingstavar à Scott oxo
En MountainWorks jacka (gamla Mountaain HArdwear om jag förstod killen i butiken rätt) Jävligt skön.
En Skidbag som rymmer det mesta utom skidor.
En skidresa till idre och en till vemdalen. Dessa ägde dock rum i december men var "som" julklappar.
En gosig Fjällräventröja "som du kan mysa med flickorna i runt brasan"(Observa "i") tyckte mamma o pappa.
2500 från blandade släktingar o dyl.
Ny omgång underställ, kallingar o skidstrumpor.
"Smell my fart when im passing by"

Vad fick ni i julklapp?
Hm. Jag fick en TOR-resa till Hemavan med boende på "ospecad" soffa av brorsan, han ska jobba där uppe i vinter.

Vad fick ni i julklapp?
Känns som årets julklapp var kallsonger =) Det är jävligt bra att ha är jag tänker efter...

Vad fick ni i julklapp?
jag fick ett par skidsockar,en hh jacka samt två stycken pjäxor av märke salomon modell teneighty.. dom fick jag av mormor. skidsockorna var bäst då.. och så fick jag ett par varma vintervantar av någon..

:D

Vad fick ni i julklapp?
Jag fick en paradis ask och pengar. vad mer behöver man? Sen gav jag mig själv två julklappar; den första var en dagstur till trysil i förrgår (som känns i kroppen). Det andra är en tur till Verbier, Schweitz V.4 med filuftsfrämjandet bohuslän/dal. Tredje euroskin i rad nu.

Vad fick ni i julklapp?
Jag fick en massa prylar... plus dra ner till Hintertux på sportlovet med familjen och en till familj. Grymt läckert!

Tillbaka
Topp