Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Aha. Najs. Jo, på senare år har man kunnat bestämt lite iaf =) Fick ett sms från en polare nyss... Han fick ett par wisdom (som han iåfs visste om) och en scott MS1 hjälm. En av fyra i sverige. Skaplig tuning av denna säsongs utrustning =) Jag håller tummarna för ett par handskar jag =)
Jag har fått ett gameboy advance med johnny mosely madtrix och ett par wisdom bla. Änså länge.. schysst att vara skillsmässobarn ska snart till mamma och öppna klappar
Lypsyl fick jag oxå ;-) Så fick jag scott hjälm, scott ryggskydd, salomon snowboardfodral och presentkort som täcker mina efterlängtade handskar :-D Älskar julen SEn fick jag faktiskt en rakapparat oxå =) Känns som om mor å far tycker jag börjar bli skäggig :-D
Boken "Utfärd Berg och Glaciär"
Farsan är inte så blåst som han ger intryck utav att vara!
Sen så fick jag en gjutjärnsstekpanna så nu blir det pannkakor!
Ett par Helly Hanson brallor som va helt klockrena
och ett par skidstrumpor, jo så fick jag en bil (!) audo 80 nybesiktad o klar så nu är det bara att dra
Tja.
Jag fick ett Helly Hansen Lifa underställ.
Jag fick också 3000kr av Mamma till ett par Völkl V-Ski Experssion skoidor.
Jag ska också ge mig själv ett par Goggles.
Jag fick också ett brev av mitt försäkrings bolag... jag kommer få 9500kr för att jag fet cracha med krossen förra sommarn(jag fick ett snuskigt ärr på vänster armbåge)...
Hej Då.
Gott nytt år på er allihopa
A En skidjacka à Scott
Ett par racingstavar à Scott oxo
En MountainWorks jacka (gamla Mountaain HArdwear om jag förstod killen i butiken rätt) Jävligt skön.
En Skidbag som rymmer det mesta utom skidor.
En skidresa till idre och en till vemdalen. Dessa ägde dock rum i december men var "som" julklappar.
En gosig Fjällräventröja "som du kan mysa med flickorna i runt brasan"(Observa "i") tyckte mamma o pappa.
2500 från blandade släktingar o dyl.
Ny omgång underställ, kallingar o skidstrumpor.
"Smell my fart when im passing by"
jag fick ett par skidsockar,en hh jacka samt två stycken pjäxor av märke salomon modell teneighty.. dom fick jag av mormor. skidsockorna var bäst då.. och så fick jag ett par varma vintervantar av någon..
Jag fick en paradis ask och pengar. vad mer behöver man? Sen gav jag mig själv två julklappar; den första var en dagstur till trysil i förrgår (som känns i kroppen). Det andra är en tur till Verbier, Schweitz V.4 med filuftsfrämjandet bohuslän/dal. Tredje euroskin i rad nu.