men jag skrev en lincoln fast FRAMÅT du gör en sne framåtvolt å de e en mexxo flip å han gjorde en sw mexxo flip förståååt?Nanjtvard sa:de är fan ingen lincon vissa här på freeride har ju ingen peiling vad de snackar om..
hur gör du en lincon bakåt då?
Är precis inne på din bana, har aldrig hört uttrycket mexxo förrut. Tycker också att det ser ut som en sw frontflip med tweakade safety, en mycket stilig sådan dock.Nanjtvard sa:vad fan är mexxo då? den blir ju sne för han gör en jäkla saftey.. om när man göra zero saftey eller ghettograb va man ska säga så blir den också sne, är de en mexxo zero spin då
skämtar du me mig vafan e en mexxo flipp kom du på de när du hoppa studsmatta elelr??park_pojken sa:men jag skrev en lincoln fast FRAMÅT du gör en sne framåtvolt å de e en mexxo flip å han gjorde en sw mexxo flip förståååt?Nanjtvard sa:de är fan ingen lincon vissa här på freeride har ju ingen peiling vad de snackar om..
HAHAsebastian_p sa:skämtar du me mig vafan e en mexxo flipp kom du på de när du hoppa studsmatta elelr??park_pojken sa:men jag skrev en lincoln fast FRAMÅT du gör en sne framåtvolt å de e en mexxo flip å han gjorde en sw mexxo flip förståååt?Nanjtvard sa:de är fan ingen lincon vissa här på freeride har ju ingen peiling vad de snackar om..
hahaha... hopppas ni aldrig blir domare i en tävling.ofc-my-horse sa:min teori då: Lincoln är väll egentligen rodeo 360?, asså rent tekniskt eller hur?
denna måste väll vara typ misty 360 för misty är ju motsatsen av rodeo eller? har ingen aning om de finns något namn för tricket därför kanske dom bara säger front- sen att han gör d switch struntar ja i för övrigt eftersom ja fokuserar på själva tricket. nu skriver ja ba som ja tänker och tar ingen som helst hänsyn till vad andra säger... var bara en teori liksom.![]()
Men Yez Sebbe är min idol...sebastian_p sa:skämtar du me mig vafan e en mexxo flipp kom du på de när du hoppa studsmatta elelr??park_pojken sa:men jag skrev en lincoln fast FRAMÅT du gör en sne framåtvolt å de e en mexxo flip å han gjorde en sw mexxo flip förståååt?Nanjtvard sa:de är fan ingen lincon vissa här på freeride har ju ingen peiling vad de snackar om..
nej det är en Inkaflip då, Aztekaflip är ju om man gör sw misty 360 fast lite sne.Einar_Lindgren sa:Men Yez Sebbe är min idol...sebastian_p sa:skämtar du me mig vafan e en mexxo flipp kom du på de när du hoppa studsmatta elelr??park_pojken sa:men jag skrev en lincoln fast FRAMÅT du gör en sne framåtvolt å de e en mexxo flip å han gjorde en sw mexxo flip förståååt?
Om man gör den sne åt andra hållet då, blir det Azteka flip då?
AH ok, fan vad fint att du berättar det! Men hur gör man påskö flip då?OlofM sa:nej det är en Inkaflip då, Aztekaflip är ju om man gör sw misty 360 fast lite sne.Einar_Lindgren sa:Men Yez Sebbe är min idol...sebastian_p sa:skämtar du me mig vafan e en mexxo flipp kom du på de när du hoppa studsmatta elelr??
hahahaha påskö flip :D var länge sen jag såg en sån.. sw double front lite sne?Einar_Lindgren sa:AH ok, fan vad fint att du berättar det! Men hur gör man påskö flip då?OlofM sa:nej det är en Inkaflip då, Aztekaflip är ju om man gör sw misty 360 fast lite sne.Einar_Lindgren sa:Men Yez Sebbe är min idol...
nja helt ärligt är inte påskö trick nåt jibberish trick?lingondricka sa:hahahaha påskö flip :D var länge sen jag såg en sån.. sw double front lite sne?Einar_Lindgren sa:AH ok, fan vad fint att du berättar det! Men hur gör man påskö flip då?OlofM sa:nej det är en Inkaflip då, Aztekaflip är ju om man gör sw misty 360 fast lite sne.
men shit d va ba en teori, d är ju säkert en sw front men vafan d är ju knappast likt eller?? xDNanjtvard sa:hahaha... hopppas ni aldrig blir domare i en tävling.ofc-my-horse sa:min teori då: Lincoln är väll egentligen rodeo 360?, asså rent tekniskt eller hur?
denna måste väll vara typ misty 360 för misty är ju motsatsen av rodeo eller? har ingen aning om de finns något namn för tricket därför kanske dom bara säger front- sen att han gör d switch struntar ja i för övrigt eftersom ja fokuserar på själva tricket. nu skriver ja ba som ja tänker och tar ingen som helst hänsyn till vad andra säger... var bara en teori liksom.![]()
hahahahaha näee skulle inte troe de.. såg de i nån skidartikel:s orka typ om man gör de tricket på en tävling ba'' å han gör en switch sne framåtvolt me tweaked safety'' då e de ju ändå bättre å säga ''å han gör en sw mexxo'' + att om man inte döper tricken vafan hade skidvärlden varit då?.. t'ex hexxo flip,kangaroo flip,riskyflip å¨allt sånt! hur bra hade de låtit om man sa alla tricken var för sej ?! å han kör en D-spin 720 till backflip å de shiten.! så vafan freeride börjar klaga för att man e efter :S? bara för ni inte vet om namnet på ett trick behöver väll inte betyda att de inte fins eller? rätta mej om jag har fel men jag tkr de e jävligt idiotiskt att hela freeride måste veta om tricket för att de ska existera eller?sebastian_p sa:skämtar du me mig vafan e en mexxo flipp kom du på de när du hoppa studsmatta elelr??park_pojken sa:men jag skrev en lincoln fast FRAMÅT du gör en sne framåtvolt å de e en mexxo flip å han gjorde en sw mexxo flip förståååt?Nanjtvard sa:de är fan ingen lincon vissa här på freeride har ju ingen peiling vad de snackar om..