Lenz
Aktiv medlem
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Fixat lite bättre hälgrepp på höger fot! Ska införskaffa lite gorilla tejp i morgon.
har fler brädor - men de är pensionerade och undanstoppade på vinden - så alltså fler katamaraner får det bli…😉😉Då har du för få brädor, eller för få katamaraner.
Förmodligen både och 😉
Jag har 35st brädor men bara 3 cyklar och en ram. Måste köpa fler cyklar.har fler brädor - men de är pensionerade och undanstoppade på vinden - så alltså fler katamaraner får det bli…😉😉
Jahas. Jag har bara ett tiotal brädor, mycket flera skidor, fiskegrejor, de här:Jag har 35st brädor men bara 3 cyklar och en ram. Måste köpa fler cyklar.
Ja, varför ska det inte funka med ett par skidor per person..? Gjorde livet mycket enklare, men kanske också lite tråkigare? En reflektion här, varför drar vi på ett tjock lager "sommarvalla" efter säsongen? Vore det inte lika bra att låta skidorna stå över sommaren med kall vintervalla? Då är det bara att sickla och borsta inför säsongsstarten. / JanDet var i och för sig igår, vi åkte upp över helgen och tittade till vår lägenhet i fjällen (Åre/Sadeln). Passade på att fixa i ordning familjens skidor inför vintern. Tog alltså bort sommarvallan och lade på kallare vintervalla så det bara är att åka typ vid Jul då vi kommer upp. Har som sagt var inrett lägenhetsförrådet till vallabod då vi än så länge inte har någon gemensam vallabod i föreningen.
Bara då man står där och grejat så svär man lite att man själv har tre par skidor och funderar på att skaffa ett fjärde par. Yngsta sonen ska få nya skidor i Jul så då får man ta dessa ändå senare.
Om jag var MnO hade jag köpt dem, signerat dem och lagt upp dem på auktion.Titta vilka skönheter som stod och väntade på mig hos svärföräldrarna i fjollträsk.
Direktimporterade från Norrtälje.
Nu skulle jag ju inte ha några rockskis i år men så dök dom här upp för en billig peng.
Ett par Griffon13 ligger i bra att ha lådan.
Dom är inte snygga under men det är ju bara bra.
Hajfenor, grus och gnejs jag bara skrattar och kör vidare.
Vad säger @MnO recommended eller progressive, om det nu funkar med gamla hålen? Visa bilaga 20450
Utan att förekomma MnO's expertis laddar jag in mina två cent med att säga: sikta mot progressivt, och för allt i världen, slöslipa kanterna helt runda framför respektive bakom bredaste punkt i tip och tail! Var en hel del snack om hängning av hela kanten i Opinion-tråden, men enligt min mening är det avtrubbningen av extremiteterna som är avgörande!Titta vilka skönheter som stod och väntade på mig hos svärföräldrarna i fjollträsk.
Direktimporterade från Norrtälje.
Nu skulle jag ju inte ha några rockskis i år men så dök dom här upp för en billig peng.
Ett par Griffon13 ligger i bra att ha lådan.
Dom är inte snygga under men det är ju bara bra.
Hajfenor, grus och gnejs jag bara skrattar och kör vidare.
Vad säger @MnO recommended eller progressive, om det nu funkar med gamla hålen? Visa bilaga 20450
Jag kan lova att dom här vill han inte ens ta i med tång.Om jag var MnO hade jag köpt dem, signerat dem och lagt upp dem på auktion.
På min vägg ovanför TVn hade dom gjort sig, men kommer aldrig att hända![]()
Dom var onekligen snygga.Happy wife, happy life... 🥴 Om du har några lappar över så kanske det skulle gå att få mandat för dessa ovanför TVn? Med pärlemorsinlägg!
![]()
Säljes: Skilogik Spinster 178
Skilogik Spinster 178 Cirka 5 åk gjorda på dessa skidor, bindningarna bortmonterade. Svängradie: 25www.freeride.se
En parabolantenn i mahogny?Dom var onekligen snygga.
Men jag kommer göra ett eget upplägg med ädelträ.
Dina nya Ranger ser trevliga ut! Har kört på 3 äldre varianter tidigare och gör det fortfarande. Får bli ett par för mig med fast med 96 midja.Preppat tre par skidor inför säsongen. De där gummerade pallarna gjorde jobbet lite enklare. Visa bilaga 20448
Fan det går inte att bestämma sig för vilken emoji man ska använda till ditt inlägg..! Man behöver ju flera olika!!Det blev turskidorna som fick starta säsongen.
Så jevla gött att få lagg under fötterna igen.
Kvarglömd docka upphängd i ett träd såg lite så där ut i mörkret.
Kan det vara en varning för skogsåkning: se upp annars kan det gå så här 🥺
… Varför inte ersätta Kingpin13 som är en riktig skitbindning.
Så up for grabs finns dom här bakdelarna.
När gav du kärleken ett par Kingpin13 bakdelar i julklapp sist?
Nä just det!
Valri summa till Min Stora Dag så skickar jag dom.
Godnatt 😴
Från inlandet?Den här var ju onekligen fördjävla rolig, Jones Freecarve 9000s som släpps till nästa säsong.
Visa bilaga 22889
"The Freecarver 9000s is a directional freeride board designed to help you carve the fastest, deepest turns of your life. Featuring a mid-stiff flex, full camber profile and a tapered directional shape, the Freecarver 9000s blends design elements from race, boardercross and freeride boards into a high powered, big turn trenching machine. The Freecarver 9000s has a long, nine meter side cut radius and long effective edge. This is a board you can lay on rail and lock into huge GS turns like a freight train barrelling down the tracks."