xviggenx
Aktiv medlem
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Helt riktigt, på lån för kvällen!Från inlandet?
Helt riktigt, på lån för kvällen!Från inlandet?
Fan måste snacka med Jakob då….Helt riktigt, på lån för kvällen!
Asså hur svårt/ lätt är denna grymma maskin? Precis läst på och tandvattnet rinner. 😄Den här var ju onekligen fördjävla rolig, Jones Freecarve 9000s som släpps till nästa säsong.
Visa bilaga 22889
"The Freecarver 9000s is a directional freeride board designed to help you carve the fastest, deepest turns of your life. Featuring a mid-stiff flex, full camber profile and a tapered directional shape, the Freecarver 9000s blends design elements from race, boardercross and freeride boards into a high powered, big turn trenching machine. The Freecarver 9000s has a long, nine meter side cut radius and long effective edge. This is a board you can lay on rail and lock into huge GS turns like a freight train barrelling down the tracks."
Kan vara värt att sätta öljetter i hålen så att snören inte äter sig genom materialet. De finns att köpa sybehörsbutiker bl.a.Idag så modifierade jag innerskon på mina scarpa pjäxor med en vadklack och gjorde egna hål för snören och snörade, la även till en volymreduceringssula under min andra sula. Helt plötsligt kändes pjäxor mycket mer tighta och framåtlutad, mer likt mina raceskor. Mycket lyckat!
+1 på det. Av egen erfarenhet vet jag. Det tar bara några turer innan dom har käkat sig igenom.Kan vara värt att sätta öljetter i hålen så att snören inte äter sig genom materialet. De finns att köpa sybehörsbutiker bl.a.
Det kanske gick fort för att du la på en sula 😉Visa bilaga 24810
Ny sula till pjäxan, inga konstigheter att byta.
Varför har inte alla skruvar i hela världen torxskalle...?Varför har inte alla tillverkare Torx?
Tack för tipset, satte dit sådana idag!Kan vara värt att sätta öljetter i hålen så att snören inte äter sig genom materialet. De finns att köpa sybehörsbutiker bl.a.