xviggenx
Aktiv medlem
Vad gjorde du med din utrustning idag?
Helt riktigt, på lån för kvällen!Från inlandet?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt riktigt, på lån för kvällen!Från inlandet?
Fan måste snacka med Jakob då….Helt riktigt, på lån för kvällen!
Asså hur svårt/ lätt är denna grymma maskin? Precis läst på och tandvattnet rinner.Den här var ju onekligen fördjävla rolig, Jones Freecarve 9000s som släpps till nästa säsong.
Visa bilaga 22889
"The Freecarver 9000s is a directional freeride board designed to help you carve the fastest, deepest turns of your life. Featuring a mid-stiff flex, full camber profile and a tapered directional shape, the Freecarver 9000s blends design elements from race, boardercross and freeride boards into a high powered, big turn trenching machine. The Freecarver 9000s has a long, nine meter side cut radius and long effective edge. This is a board you can lay on rail and lock into huge GS turns like a freight train barrelling down the tracks."
Kan vara värt att sätta öljetter i hålen så att snören inte äter sig genom materialet. De finns att köpa sybehörsbutiker bl.a.Idag så modifierade jag innerskon på mina scarpa pjäxor med en vadklack och gjorde egna hål för snören och snörade, la även till en volymreduceringssula under min andra sula. Helt plötsligt kändes pjäxor mycket mer tighta och framåtlutad, mer likt mina raceskor. Mycket lyckat!
+1 på det. Av egen erfarenhet vet jag. Det tar bara några turer innan dom har käkat sig igenom.Kan vara värt att sätta öljetter i hålen så att snören inte äter sig genom materialet. De finns att köpa sybehörsbutiker bl.a.
Det kanske gick fort för att du la på en sulaVisa bilaga 24810
Ny sula till pjäxan, inga konstigheter att byta.
Varför har inte alla skruvar i hela världen torxskalle...?Varför har inte alla tillverkare Torx?
Tack för tipset, satte dit sådana idag!Kan vara värt att sätta öljetter i hålen så att snören inte äter sig genom materialet. De finns att köpa sybehörsbutiker bl.a.
jodå, jag brukar prata gott om ATK Crest, de har funkat bra för mig (som väger 70kg). Prisvärda!Köpte dom här godingarna på K/S någon gång i vintras. Hämtade upp dom igår söder om GBG. Blev glatt överraskad när jag såg belagen.
Hustrun har 95:or det här är 106, ska bli mina nya resortknatare.
Planerar att flytta bindningen till ett par 115 rena puderlagg. Sen sätta ATK Crest på dessa.
Vad tror folket om det, @Ivo del Scandi jag såg i någon tråd att du pratade gott om Crest så är det vettigt?
Way to goVisa bilaga 25527
Försökte mig på att montera bindningar. Startade med attityden” hur svårt kan de va”. Jävligt svårt, att ens få printat en mall i rätt skala tog en timme. Sen anpassa mot gamla pluggade hål etc. Jo jag e medveten om att det är en planka på bilden. Fortsättning följer…
yepp. nu ska här provbörrasWay to go
Bättre att borra fel i plankan än i skidan![]()
bindningne är inte centrad på brädan om det var de du menade. fick int ut pappershelvetet i 1:1 utna i typ 1:0,96 så måttar in...Hoppas att bilden ljuger. Men det ser snett ut. ???
goals...Så ja, du är nästan i mål. Snart kan du öppna stor skidbutik och montera bindningar mot betalning. Se här vad Sport-Bittl anser vara en perfekt montering:
Det brukar stå på skidan vilket diameter på hål hur djupt hålet ska vara. Jag har ännu inte sett något annat än att det är 9mm djupt.yepp. nu ska här provbörras
bindningne är inte centrad på brädan om det var de du menade. fick int ut pappershelvetet i 1:1 utna i typ 1:0,96 så måttar in...
goals...
Ni som vet en massa, finns det nått standad håldjup man borde förhålla sig till då man går lös på "the real thing"
Ser inte riktigt vad du menar. Jag monterade ett par Griffon i söndags, och det såg väl ut ungefär sådär. Eller missar jag något? Det hålparet du mäter på ska väl själva bindningen ner i. Eller?Så ja, du är nästan i mål. Snart kan du öppna stor skidbutik och montera bindningar mot betalning. Se här vad Sport-Bittl anser vara en perfekt montering:
Visa bilaga 25531