Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänker du på RX Sports?ocv sa:Krossade mina crowbars efter en härlig vurpa som tydligen lätt uppstår när man står på med hike mode på pjuxen. Men var hittar jag nya billigt? Vet om att det ska finnas en brittisk sida men kommer ej ihåg namnet på densamma.
Ojoj, storverk i görningen!NiclasO sa:Flyttade skidorna, som tidigare stod till vänster om ytterdörren, till andra sidan hallen. Viggen som känner mig mycket bra vet att detta var något av en kraftansträngning. Väntar nu bara på snön i Göteborg.

Av alla städer där jag tror det vore enklast att korsa en stor gata på enhjuling så ligger nog Tokyo bra till. Alla går åt rätt håll och i jämn och bra fartMountain_Man sa:@Vattendroppe
Nix ... det är klart, ett par trackers gör vad som helst till ett otympligt ekipage där kick-turns på en brant lössnösluttning är en större utmaning än att krossa en gata i Tokyo på enhjuling under rusningstrafik (jag har aldrig varit i Tokyo eller cyklat enhjuling men det låter bra ...).
Hur är det förresten med KingPin, har du någon mer erfarenhet än från testen du gjorde i höstas (?)?
/MM
Innan det gick i kras så var det en JÄKLIGT bra bindning! Känslan är MILVIS bättre än i dynafit radical ftMountain_Man sa:Testade en lätt tur med mina Völkl Kuro med Atomic Tracker, dessbättre är de exakt lika långa som mina Opinion 194 så jag kan använda samma hudar. Det går (och är bra styrketräning) men man ska ha kompisar som inte har så bråttom upp ... inte den lättaste utrustningen (troligtvis bland det tyngsta man kan få ihop).
/MM
@PNyberg
Hur har det fungerat innan pinnen trillade ur?
Men hur är är den jämfört med beast?PNyberg sa:Innan det gick i kras så var det en JÄKLIGT bra bindning! Känslan är MILVIS bättre än i dynafit radical ft