Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
LCD my friend. LCD is the future!JockeSki sa:surfar och letar plasma-tv på tyska hemsidor.
Btw, tysk hemelektronik ligger just nu högre i pris än svenskJockeSki sa:surfar och letar plasma-tv på tyska hemsidor. någon som har nått ips på bra hemsida?
Nja, är det verkligen det? Det råder ju delade meningar om detta. Jag var inne på LCD förut men nu känns det som plasman är bättre. Finns det någon som verkligen kan säga vilken som är bäst? LCD är t.ex. långsammare och har sämre kontrast. Medans plasman är snabbare så man slipper släpningar i bilden.Nenne sa:LCD my friend. LCD is the future!
Nej exakt, du kan inte ett jota om detta därför borde du inte yttra dig. De fakto innehåller din text så många fel att man borde blunda när man läser den. LCD är som sagt det enda alternativ. Tekniken går hela tiden framåt, och hör å häpna, nu kan du tom titta på en lcdskärm från sidan (iofs inte på det billigaste budgetskräpet)!Nenne sa:LCD: För: Kan göras mkt tunnare än plasma=lättare. Finns ingen risk att bilden ska brännas in i skärmen. Drar vad jag vet inte så välldans mkt ström. Sägs att de ofta har bättre möjlighet att koppla till dator.
Nackdel: Har för mig att det är LCD som man måste sitta rakt framifrån för att se bra? Kan hända att tekniken har gått framåt iofs. Den brukar ju göra det.
Plasma: För: Stoooor bild. Tror dock att LCDtvarna blir större och större, men vad jag vet är plasma fortfarande störst. En 32" plasma är billigare än 32" LCD. Skarp bild.
Nackdel: Stora och tunga oftast. Bilden kan brännas i skärmen. Drar tydligen mkt mer ström än LCD.
Egentligen kan jag inte alls mkt om detta, men Google is my friend. Jag gjorde det för din skull. Mest för att jag är uttråkad.
Mumma, millimeter is the shitEinar_Lindgren sa:OLED is the shit
Ja det kan nog bli lite väntan, har en 5 tums oled framför mig, det räcker inte så långt när man ska se filmozthojvel sa:Mumma, millimeter is the shitEinar_Lindgren sa:OLED is the shitTror dock han får vänta några år
![]()
Du borde inte tacka dig för att han leder in dig på dåligt upplysta stigar där antagaden och sakfel verkar vara det enda man kan seJockeSki sa:Tack Nenne. All hjälp uppskattas.
Nej men jag hade inte bangat en feting oled :D Känns i dagsläget inte jätteaktuellt, men vafan vet jag, finns kanske för den med märkligt mycket cash.Einar_Lindgren sa:Ja det kan nog bli lite väntan, har en 5 tums oled framför mig, det räcker inte så långt när man ska se filmozthojvel sa:Mumma, millimeter is the shitEinar_Lindgren sa:OLED is the shitTror dock han får vänta några år
![]()