Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spana in Nojlas inlägg...burgars sa:Ett par Atomic 10:EX 184 med R8
K2 Kahuna 189(blå nudlar, föregångare till, och med samma mått som, Maiden AK) med R8
Grymma i puder!!!
Och de gamla godingarna (de ovan nämnda är iofs också gamla! Haha!):
Rossignol Big Bang 185 (107-74 94) med chili.
K2 Piste stinx (90-70-80). Grymt breda för sin tid! Med chili.
K2 Piste Off, lite smalare, med Rottelfella Extrem 3-pin
K2 Race 205 cm storslalomlagg med höga plattor och releaseplattan VPN100 (!?)
Efter en tillrättaviselse från Carled måste jag fråga:jeffa sa:Spana in Nojlas inlägg...burgars sa:Ett par Atomic 10:EX 184 med R8
K2 Kahuna 189(blå nudlar, föregångare till, och med samma mått som, Maiden AK) med R8
Grymma i puder!!!
Hur kan du bli förvånad att dom används för tele? Dom ända som förvånar mig är GS laggen.jeffa sa:Efter en tillrättaviselse från Carled måste jag fråga:jeffa sa:Spana in Nojlas inlägg...burgars sa:Ett par Atomic 10:EX 184 med R8
Grymma i puder!!!
Kör du verkligen telemark på dessa???
REspekt i så fall.
Smart skrivet! Du svarade på din egen fråga och ändå postade du ditt inlägg trots att det uppenbarligen är totalt onödigt...oscarius sa:Hur kan du bli förvånad att dom används för tele? Dom ända som förvånar mig är GS laggen.jeffa sa:Efter en tillrättaviselse från Carled måste jag fråga:jeffa sa:Spana in Nojlas inlägg...
REspekt i så fall.
Du kör väl inte telemark?JohanKristofers sa:Lib-Tech! whoop!
www.libtechnas.com
Inte alls.jeffa sa:Smart skrivet! Du svarade på din egen fråga och ändå postade du ditt inlägg trots att det uppenbarligen är totalt onödigt...oscarius sa:Hur kan du bli förvånad att dom används för tele? Dom ända som förvånar mig är GS laggen.jeffa sa:Efter en tillrättaviselse från Carled måste jag fråga:
REspekt i så fall.
Starkt!
haha, den tog hårt du, oscarius.jeffa sa:Smart skrivet! Du svarade på din egen fråga och ändå postade du ditt inlägg trots att det uppenbarligen är totalt onödigt...oscarius sa:Hur kan du bli förvånad att dom används för tele? Dom ända som förvånar mig är GS laggen.jeffa sa:Efter en tillrättaviselse från Carled måste jag fråga:
REspekt i så fall.
Starkt!
Galet :Dwarg sa:K2 Hellbent 179 med G3 Targa Ascent
Nya för säsongen, ska få bekänna färg i Serre Chevalier om någon vecka![]()
Ahh... Atomic ARC telemark Racing, min första telisskida. Mina är sålda sedan många år.BajenMatte sa:Völkl T-Rock med G3 bindningar
K2 Super Stinx med G3
Och så den verkliga rariteten:
Atomic ARC telemark Racing med ungefärliga mått 50-50-50 över dom 195 centimetrarna. Dessa är bestyckade med en rottefella av något klenare modell som matchar mina Crispi Telemark (skinnskor med snörning och förstärkt bakkappa i plast) Hela paketet är definitivt inte til salu.
Kul att fler märken börjar satsa på telemark, speciellt ett så stort som look. Hur känns den att åka medOllesson sa:Fischer Addict 06/07 med Look px12 Jibb