vad har han för goggles?

deblanche

Ny medlem
vad har han för goggles?
tjo.
tänkte fråga vad han på förstasidan har för brills på sig? någon som vet det?
det vore grymt schysst om någon kunde hjälpa mig, jag tycker nämligen att dom är fetingsnygga!!! :D

btw. det är han i blått om ni undrar..

LÄNK PÅ BILDEN!!!! http://www.sagaouterwear.com/

Senast ändrad:
vad har han för goggles?
troNi sa:
om du ska klaga på mig att jag har 4 trådar upp så kan du börja checka hur många jeppenator har..!
Men jag skriver väl fan inte alla trådar om Saga outwear? eller:O de kanske jag gör..

fan för personangrepp!! vad har jag ens med denhär diskutionen å göra.. föressten så äre smith Phenom han har!

vad har han för goggles?
jeppenator sa:
troNi sa:
om du ska klaga på mig att jag har 4 trådar upp så kan du börja checka hur många jeppenator har..!
Men jag skriver väl fan inte alla trådar om Saga outwear? eller:O de kanske jag gör..

fan för personangrepp!! vad har jag ens med denhär diskutionen å göra.. föressten så äre smith Phenom han har!
Yes, jeppe på min sida. Ska vi starta en "hata Troni för alla hans saga-trådar"-klubb?

thats what i call personangrepp!;)

vad har han för goggles?
jeppenator sa:
troNi sa:

sorry om du tolkade det på det sättet, det var absolut inte så jag menade jeppenator.
jag syftade bara på att det är inte bara jag som har typ ett antal trådar uppe, och han har typ hackat på mig hela tiden!!!! börjar bli trött på han vad han nu hette... så jag menade inget illa med dig jeppenator, tog dig bara som ett EX. men förlåt för det..! :'(

vad har han för goggles?
myrshlok sa:
kan faktisk vara vonzipper med såg ett par jävligt lika häromdan
Jo du menar "Feenom" (något av märkena har oerhört dålig smak att plagiera totalt, tom namnet. Sen att båda har kollat rejält på "Soldier" är en annan sak), det finns dock några detaljer som visar att det är "Phenom".
*Ventilation på glaset
*Färgdetaljer endast på den nedre delen av ramen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp