Vad har hänt med jons sida?

Prova att gå in på jon´s hemsida innan men står att domän namnet har gått ut? vad iii?
testa ni o gå in på www.jon-olsson.com och se om det funkar för er?

Verkar som det:
Notice: This domain name expired on 12/06/07 and is pending renewal or deletion

Senast ändrad:
hade det inte vart lite kul om någon annan köpte domänen som heter jon olsson och har bara en
presentation om sig själv!:) haha

Senast ändrad:
Tror inte det går att köpa den än eftersom det står att den är parkerad.

typ hackad ser de ut som...
en kille på min skola hackade en site då blev de sådär efter åt, man måset typ upg sidan
assåå den som gjort den åså...

såg att den kosta 9$ per år... 54 spänn är ju inte en helt dålig affär... sen sälja den till han;) haha
men hade varit lite små svinigt... var ju nånn som hade gjort det med nånn ishall i västerås eller vad det var:P

jstalis sa:
en kille på min skola hackade en site då blev de sådär efter åt, man måset typ upg sidan
vem skulle vilja hacka jon´s sida? haha
okej om man lägger in reklam men så är ju inte fallet här...

Blir sådär när man inte betalat förlängning av domännamnet i tid. Nu har dom ett visst antal dagar på sig att betala annars blir domännamnet tillgängligt för andra.

jstalis sa:
Du har absolut ingen aning om vad du pratar om, om du kan läsa så kommer du förstå vad det är som har hänt "Notice: This domain name expired on 12/06/07 and is pending renewal or deletion" Så troligtvis så betalde han för domänen till 6/12 och måste betala för kommande (år?) för att den ska komma upp igen. Dock verkar det väldigt oproffisionellt att låta detta hända med sidan om han inte nu bestämt sig för att skaffa en ny url.

topbanner.jpg

ser lite läskig ut.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp