Vad har ni önskat er av tomten?

Spelar ingen roll vad man önskar det blir ändå standardprylarna som alladin,underkläder,pengar,spel

Ska ge bort getter till 4 familjemedlemmar(en get för 200 försörjer en familj i afrika)

/pis&löve

ipod , blixt stativ ,laddningsbara batterier och pengar.

freerideberra sa:
TT-JONTE sa:
jonathan-o sa:
razor = dåliga laggmöss som fått allt för mycket cred, ingen överaskning att de som är bra på diverse spel, typ cs, inte använder razer?
haha, men nu äre så att jag e grym me alla möss på CS kan t o m spela me bara piltangenterna:P
Huh, du kan knappast påstå att razer är dåliga musar. Flera av världens 3liter spelar med razer och äger själv en diamondback. En riktigt bra mus som ligger rätt i min hand men tyvärr uppkommer det ofta lite problem med drivrutinerna så sensen blir fel. Men fortfarande en väldigt bra mus, även om det är en invidiuell fråga för alla har ju inte samma händer.
copperhead = skit | diamondback = ok

Senast ändrad:
EricNorrlander sa:
ockeb sa:
Vi har en lösmus

alltså en sån utan sladd

Önskar oss fred på jorden och att uppvärmningen stannar, alltså inte fjärrvärmen utan jorduppvärmningen..

piis
alla vet att du ljuger jörgen ;) och att högst upp på din önskelista står det perfekta objektivet ,, ;)

Jag har redan fått en mobil telefon, så har ja önskat mig en jacka, spk pjäxor, smått och gott typ hörlurar högtalare o sånt,,

*PUH* sådär, tråden är rensad och varningar är utdelade. Hade tänkt låsa hela skiten men eftersom det är jul så städade jag upp lite i tråden istället och låter den vara kvar, så länge den inte spårar ur igen.

För övrigt kan jag berätta för alla barn att jag får både fler och dyrare julklappar än någon av er. HA!

God Jul!

Senast ändrad:
Rent generellt: att generationer som kommer efter oss (våra barnbarn, kids!) kommer att få uppleva en vit vinter, det är ingen bra jul utan skidåkning på juldagsmorgon!

Annars: pulsklocka, Rossignol Attraxion V, Salomon Idol 9, en sängvärmare (även lämpligt om mina händer kan värmas ibland) och högsta betyg på mina slutprov.

Det första kan ni få hjälpa mig med, men resten är nog upp till mig själv allena!

a girl;) HUMMER h2, prensent kort på Costume National eller va fan ta hela butiken, 30% av troppans hamnplatser, va fan nya yachen måste ju få plats nånstans? :S och att alla ska vara moderat.

först och främst en ponny, en kam till min ponny, schampo till min ponny, en filt till min ponny, tofflor till min ponny och guitar hero 3 :)

Jag gav mina barn (8 och 5 år gamla) julklappen redan i går. Först åkte vi till Liseberg och pumpade adrenalin i Ponny-karusellen och Lisebergs-tornet, sen åt vi på Göta's och hade det hur trevligt som helst, och sen hyrde vi Schreck den 3:e och låg i sängen och tittade på den. Så där ja, nu slipper jag bära paket och jäktas i stan. Barnen är grymt glada, bästa julklappen, tycker de!

Jultomten är en påhitt av Coca-Cola, känn er blåsta!!!

Alvaro sa:
Jag gav mina barn (8 och 5 år gamla) julklappen redan i går. Först åkte vi till Liseberg och pumpade adrenalin i Ponny-karusellen och Lisebergs-tornet, sen åt vi på Göta's och hade det hur trevligt som helst, och sen hyrde vi Schreck den 3:e och låg i sängen och tittade på den. Så där ja, nu slipper jag bära paket och jäktas i stan. Barnen är grymt glada, bästa julklappen, tycker de!

Om du menar Götas bar & kök så äre där jag bor...

Jultomtens röda färg kommer från Coca Cola:D

Om det inte snöar här i verbier på julafton slutar jag tro på tomten.!
sen skulle ju klart ett par völkl katana inte sitta helt fel under julgranen..

TT-JONTE sa:
Alvaro sa:

Om du menar Götas bar & kök så äre där jag bor...

Jultomtens röda färg kommer från Coca Cola:D
Exakt, tomten var grå förut men inte ett påhitt av coca cola. Min farmor har berättat många historier om småtomtar och skogens väsen, så jag kan en hel del om Dalamytologi. Var snäll mot tomtarna annars så kan de ställa till det ordentligt :P

Är det bara jag som är lite små chockad?

Alla har ju i princip önskelistor på ca 5000:- om dom är seriösa det vill säga?

Lonely child ? vi i min familj är 4 barn så vi är glada över att ens få något.

har önskat mig Oakley O-frame vita bara, sen ett par nya stavar

jonathan-o sa:
freerideberra sa:
TT-JONTE sa:
haha, men nu äre så att jag e grym me alla möss på CS kan t o m spela me bara piltangenterna:P
Huh, du kan knappast påstå att razer är dåliga musar. Flera av världens 3liter spelar med razer och äger själv en diamondback. En riktigt bra mus som ligger rätt i min hand men tyvärr uppkommer det ofta lite problem med drivrutinerna så sensen blir fel. Men fortfarande en väldigt bra mus, även om det är en invidiuell fråga för alla har ju inte samma händer.
copperhead = skit | diamondback = ok
hade sjäv en dimondback, dom är hur sköna som helst.. MEN, dom håller inte länge. klickern börjar sega osv.. bra för övrigt

Nojlas sa:
*PUH* sådär, tråden är rensad och varningar är utdelade. Hade tänkt låsa hela skiten men eftersom det är jul så städade jag upp lite i tråden istället och låter den vara kvar, så länge den inte spårar ur igen.

För övrigt kan jag berätta för alla barn att jag får både fler och dyrare julklappar än någon av er. HA!

God Jul!
satans rikemansunge.

skinnjacka, rånarluva, basebollträ, knogjärn och även en olivgrön glock 17 inklúsive 2st fulladdade magasin. vad jag ska ha det till är en hemlis..

Tillbaka
Topp