Vad heter låten?

• Trådstartare Trådstartare tarzzan
  • Start datum Start datum
T

tarzzan

Guest
Vad heter låten?
Tjena !

Tyvär så kommer här yterliggare en "vad heter låten?" tråd. Men jag är tvungen =) Min fråga är vad låten i Sonys tv reklam heter, den med alla studsbollar. För er som undrar kan jag även medela att dom har släppt ut alla studsbollar på riktigt, skit coolt!

Tack på förhand!
Mvh tarzzan

Vad heter låten?
Faktiskt en av de mer originella reklamfilmerna på länge. Grymt genomfört, men jag tycker nog lite synd om de som stod nedanför backen när 17 000 (?) studsbollar kom..

Vad heter låten?
Tackar så mycket :) Grymt bra låt faktiskt.
Det gick en "Behind the scenes" ¨på den reklamen igår (och någon annan dag också), såg riktigt häftigt ut när alla studsbollar släpptes.
Tur att de hade tänkt så långt att utrymma civilt folk innan då ;)

Vad heter låten?
Ja blir så irriterad på den reklamen. Inte för att den e dålig (för den är ju grym!!).
Ja blir irriterad på den för att jag varje gång ja ser den försöker ja se en boll som studsar två gånger på samma bild men de gör alldrig de!!:D

Vad heter låten?
Verkligen coolt reklam.. men jag måste bara fråga, låten som sjungs av Jose, är det orginalet eller är det en cover? för jag lade märket till att texten är den samma som i en låt i snowboard filmen "Afterlame" av Robotfood..

Vad heter låten?
helt sjukt, jag har gått runt och tänkt på exakt samma sak i flera dagar nu, att låten va bra men att jag har hört den i en annan version i en skid eller snowboardfilm. ni har gjort mitt liv lättare att leva. tack.

Vad heter låten?
kewl att de släpper ut de på riktigt jag satt å snackad med mamma & papa förut om att det måste vara dator gjort ^^

Vad heter låten?
Här kan man frossa i den reklamen. Grymt snygg är den :-)
http://www.bravia-advert.com/
Finns en längre variant där också som är lika bra.

Skönt med en lite orginel reklamfilm för en gångs skull.
Rekomenderar behind the scenes. Så skönt när dom får kasta sig i skydd när det smattrar bollar runt omkring dom.

Vad heter låten?
Första "vad heter låten?" tråden som va lite uppskattad =) haha!
den som va lite osäker på hur många bollar det var, 250 000! sjukt mycket.

peace

Tillbaka
Topp