rooosen Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #1 Hej jag undrar vad ett årskort i måttsund kostar. Nån som vet?
rooosen Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #2 rooosen sa: Hej jag undrar vad ett årskort i måttsund kostar. Nån som vet? Klicka för att se resterande...
rooosen sa: Hej jag undrar vad ett årskort i måttsund kostar. Nån som vet? Klicka för att se resterande...
P pettr Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #3 Jag har för mig att det brukar vara 650 för ungdom.
rooosen Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #5 Men visst får man åka i ormberget på det kortet åxå?
rooosen Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #7 okej, hoppas man får det i år, ska du köpa ett årskort?
P pettr Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #8 Jag går ju frilufts, så jag tror att vi skulle få ett :D
rooosen Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #9 Jaahaa grymmt :P vad får man göra på frilufts?
P pettr Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #10 Luf(t)sa fritt :P nä, men vi har varit en sväng till abisko och fjällvandrat, sen så ska vi iväg nån gång till vintern och åka skidor :D
Luf(t)sa fritt :P nä, men vi har varit en sväng till abisko och fjällvandrat, sen så ska vi iväg nån gång till vintern och åka skidor :D
rooosen Ny medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #11 haha :S Okej är de skoj ? ;D åker du ofta i måttsund?
S straightlinegunde11 Medlem 2006-10-22 Vad kostar ett årskort i måttsund? #12 jag åkte gratis hela förra sesongen utan att nå lift gubbe sa nått så man behöver inget års kort eller nått kort alls dom bryr sig ändå inte....
jag åkte gratis hela förra sesongen utan att nå lift gubbe sa nått så man behöver inget års kort eller nått kort alls dom bryr sig ändå inte....