Vad passar till en vit jacka?

hemlig

Medlem
Hejsan, Skulle nu behöva lite hjälp att välj byxor till min vita jacka, svarta skidor o röda hjälm. Vad skulle passa bäst ?

Som BigAir, definitivt rött. Matchar din hjälm snyggt också. :) Vill du sticka ut mer så kör svarta byxor så syns hjälmen. xD Men det kan ju samtidigt bli lite tråkigt.

Men ett tips, blanda inte in fler färger än de du redan har.

Svart, grön, gul, rosa, brun, beige, rött, vitt, guld, silver, blå, orange, champagne färg, turkos, freeride blå, militär grön, camoflage, city gul, bajsbrun, kissgul, viol, vinröd, mattsvart, terrorblack, montana gold röd, montana black grön, platina guld, posca svart.

Eller så slutar du fråga vad andra tycker och tar det du tycker själv...

Hej då....

Ja du, det ar en fraga som har stotts & blotts i manga sammanhang...

Men i och med att det verkar vara sa viktigt med vad andra tycker sa kan jag val ocksa kasta in mitt bidraga i fragan:

apelsin-svart kommer matcha bra!!!

gör egna i silvertejp. och skaffa dig på samma gång lite integritet.

Min polare har vit jacka och han kör med lite mörk röda byxor,dt snyggaste jag sätt så ffs rött..det är fätt nice.annars finns ett par schysst scott byxor som finns i blått och mer färger

väldigt stor storlek på ett par vita byxor skulle vara väldigt snyggt tycker jag. t ex ett par oakley byxor eller rip curl eller burton. eller det spelar inte så stor roll vilket märke..

Tillbaka
Topp