vad sätter du i vatten?

MSvensson

Ny medlem
vad sätter du i vatten?
yeaa blablablaa..

Vad säter ni i vatten.. alltså från trampiln (svikt) eller vad man ska kalla det:P tala gärna om från vilken höjd ni gör tricket från också.

länka gärna filmer....

peace

Senast ändrad:
vad sätter du i vatten?
verkar ju konstigt att du sätter 900 från 1an å 720 från 3an, som svar på frågan så har jag inte orkat snurra längre än 1260 från 3an, om man vill så kan man säkert dra längre, palla hoppa i vatten!

vad sätter du i vatten?
Jag sätter alltid blommor i vatten.
Med min position som förstehunk och allmän snygging blir det en två, tre buketter per dag så jag ser till att alltid ha ett par vaser redo där hemma. Varför jag skulle sääta i dem från en trampolin har jag ingen aning om. Blir inte det en jävla omväg?

Och vad det gäller ölänkande så heter det faktiskt ölHINKANDET. Faktum är att jag även i den hårda sporten är en tämligen framstående figur. Tyvärr har jag inga filmer på det men jag och mina polare ska snart sätta ihop en frän amatörfilm där vi raggar på folk och dricker öl. Häftigt va?

// Holmström

vad sätter du i vatten?
sätter dubble backflip från 1-3 å sen massa olika corkade å d-spins upp till 1080 sen prova jag dubble front å landa på magen.. det gör helvetes ont...tränade också mkt på rodeo 9 å sånt.. men det vart för krångliga rotationer.. kolla me jibb_johnny han är så sjuk både på badhus å på studsmatta...

sätter även mollbergare nu :)

Senast ändrad:
vad sätter du i vatten?
har inte vågat snura mer ån en 7a från 3an.. ska prova med mer.. från 1an vågar man ta i allt man pallar.. ja man pallar att hoppa i vatten om man bor i gbg och åker bara skidor ca 4 veckor om året!

och tack så mycket jeppenator för det ända seriösa svaret

vad sätter du i vatten?
Mollis från alla höjder(1,3,5,7.5,10)
Bakåtvolt från 7.5:an(Switch)
D-spin 9 från 5:an och 7.5:an (Switch)
Cork 7 från fasta 3:an
Cork 9 från svikt 3:an
Bio 10 från 3:an
fronflipmisty från 3:an(dubbelvolter)
dubbelframåt
dubbelbakåt (switch)
dubbellincoln 180
mistybackflip
misty5 sw underflip

Och lite annat smått och gott ;)

En liten film från: No gravity prod http://media.putfile.com/No-Gravity---Highdivefilm

Senast ändrad:
vad sätter du i vatten?
Jag fattar fortfarande inte hur man corkar, d-spinnar, eller mistyflippar.. :P
Jag har sett det i tricktipsen men fattar inte hur man ska göra!
Kan i övrigt:

Dubbel salto,
Dubbel framåtvolt
Framåt med skruvar upp til 720
bakåt med skruvar till 540
ngra hemmagjorda..

vad sätter du i vatten?
Jag brukar köra näcken den är schysst(när man drar av brallorna påvägen ner...)Sen är knubbsälen rätt cool men den kan man bara göra när man har landat(låta sina vita skinkor glida upp ovanför vattenytan)
Men sen kan jag backflip och frontflip och typ 720-900 och sideflip och rodeo 540 och backflip uaneyti, bomben, bakåtdyk, skruven, spiken, dyka, överslag m.m gör att detta mellan 2 till 5 meter.

vad sätter du i vatten?
Mollis,3a,5a och 7a från 5:an
3a,5a och 7a från 3:an
Bio 5,Bio 7,Frontflip,Double frontflip,Cork 7 och Cork 9 från 1:an

vad sätter du i vatten?
mollis från 3an, 5an, 7an. dubbelframåtvolt från 1ans svikt. "vanlig" backflip upp till 5an. rodeo 5 och 7 från 3an. Dykt från tian och hoppat från 15 meter. m.m

vad sätter du i vatten?
Ni som sätter så många olika feta snurrar i vattnet, har det hjälpt nåt i den riktiga åkningen? Isåfall kanske man skulle börja träna lite i det lokala badhuset...

vad sätter du i vatten?
tjo ja sätter

-backflip från 1an

-mollyflip 5an

-misty 720 1an

misty 360 1an

dubbelfront flip 3an 1an

clownhopp 1an och 3an = hoppa på röven sedan volt:p

dubbel frontflip 10 fan de gjör ja aldrig om

frontfilp 1an 3an 5an

bio 720 1an

vad sätter du i vatten?
sätter misty540 från 5.an (jävligt läskigt)

corked 900 mute från trean

Switch backflip till bomben från ettan :P

vad sätter du i vatten?
Kanonokulan!

Även D-spin 720 truckdriver to Kanonokula...den e ganska så fräck ska ni veta!
Ibland när jag känner att det blir något enformigt så brukar jag köra ett magplask mellan mina hopp så att jag får tillbaka motivationen igen.
Sen så fortsätter jag me kanonkulan.

Någon som har sett räckan? Nee tänkte väl det...det är ett helt sjukt trick som bara dom mest avancerade inom hoppning ner i vattenhoppning kan göra. Det går ut på att man skall ta tag i sitt högra ben och bara slänga sig i vattnet jätte hårt. Då brukar det sluta med ett "Oooh vad vackert" ifrån läktarn/ poolkanten.
Jag har själv kört det här några gånger och det har visat sig vara mycket effektivt då man vill krydda med det där lilla extra.

Nån mer än jag som har funderat på hur det skulle vara att bada i mjölk med simglasögon? skulle allt vara vitt som snö då eller? skulle kanske få cellskräck om man inte visste vart man var i den vita mjölkpoolen!

Chill!

vad sätter du i vatten?
jag drar 720 900 från trean och 1440 från femman ibland sätter jag nia från ettan men då måste man ta i så inåt helvetet

Senast ändrad:
vad sätter du i vatten?
1m: double frontflip, double sideflip, cork 7 mm

3m: double lincoln, cork .., mistyflip, mollbergare ..

5m: lincon,sideflip,mollbergare

7m: mollbergare

10: mollbergare

// olle

vad sätter du i vatten?
1m: mollis, backflip, sideflip, d-spinn7, lincoln, misty 540, misty 720 mm.

3:cork 7, cork 9, d-spinn 7, d-spinn 9, d-spinn 10, d-spinn 12, mollis, sideflip, lincoln, rodeo, bio, backflip mm.

5m: mollis, backflip, d-spinn 7, d-spinn 9, d-spinn 10.

vad sätter du i vatten?
cork 1260 från 3an o 5an, double misty från 3an. mollbergare från 7.5.
sen cork 7 ner till dyk. som en halv dubbelvolt.

vad sätter du i vatten?
3: dubbel backflip,dubbel frontflip,misty 5 lincoln,cork 10,misty 1260 mm

5:mollbergare,dubbel backflip,cork 9,misty mm

7:switch backflip,misty

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp