vad sätter du i vatten?

vad sätter du i vatten?
bailade en dubbel back idag.. bara tvungen å dela med mej av denna hämska händelse..

vi kom direkt från skolan å jag va sugen som fan å på prova lite dubbels.. sätter dubbel back cleant.. men ville kunna mera..:P

så jag började värma upp med en misty 720.. funka fint..
fortsätter med en bio-spin 900.. hur bra som helst..
Dax för dagens första dubbel..

polarna står runt mej å peppar mej.. massa folk kollar på.. xD.. men när jag trycker ifrån så märker jag att jag hoppat aldeles för långt in på själva trampolinen.. detta orsakar okontroll i hoppet, så när jag kommit runt första volten så har jag ingen koll på vad som är upp å ner längre.. men försöker lägga på en andra volt ocksså:P.. men ikke.. kommer runt förbi huvudet men snurrar aldeles för sakta.. landar med bröstet/ansiktet först i vattnet..
inte så bekvämt.. sen benen å fötter..

ajajajaj..

sved å in i helvete å man blev ganska fint röd på hela kroppen..

Sen va jag tvungen å prova igen.. men tvekade efter första flippen så jag underroterade å landade på ryggen.. röd och sveda även där...

Så såhär när jag kommit hem så känner jag mej ganska besviken på denna hemska dag vid badhusets trampoliner..
men jag får väl försöka igen nästa gång..

Senast ändrad:
vad sätter du i vatten?
3ans svikt: backflip, dubbel backflip, cork 720,900,1080 bio 720,900,1080, 1260, mollis..
och typ bakvänd wilsonflip dvs först en misty och sen en underflip.. ;D :P

Senast ändrad:
vad sätter du i vatten?
fin berättelse !:P

joo en annan var när jag skulle ta en bakåtvolt springandes från 5:an så när jag hoppade ut och skulle börja snurra sahalkade jag,och sen slog jag min fot på ändan av hoptornet.

de medförde att jag föll ner okontrollerat å landade magplask :P sved också..men efter en liten stund lade jag en handduk längst ut på avsatsen och prövade pånytt och då gick de hur bra som helst !

joo...typ 10 min senare kom nåra som bodde där nära och frågade om jag kunde visa dem den springande bakåtvolten en gång till...

så jag prövade pånytt snurrade för långt och landad på ryggen...

ajajaj...också en misslyckad dag :p

out.

vad sätter du i vatten?
När ni kör cork 9 bio 10 osv osv, är det från trampolin eller fast avsats? Jag har svårt för att få bra rotation från trampolin och samtidigt ha kontroll i luften. Jag tycker att det är mycket lättare från en fast avsats.?

Sätter för övrigt: mollbergare från 3 m, 5m trampolin
Dubbel framåtvolt.
Bakåtvolt
allt från trampolin.

vad sätter du i vatten?
Vad jag sätter i vatten?
Hm.. mest blommor. Ibland även stenar som fint ligger i en glasskål i stil med en fiskskål.

Tillbaka
Topp