Vad ska david göra i FTV#11?

David_Kvart

Medlem
Jag fick den intressanta frågan: vad ska jag göra i freeride.TV #11, när fingrarna inte längre räcker till....?

Ja, vad ska jag göra?

Kom med förslag, så kanske du får se din idé i freeride.TV!

Mvh David

En intervju med nån trevlig välkänd åkare kanske vore på sin plats.

Vad jag proffsen på sommaren!? offseason alltså. NÅgra videoinslag om sommarträning. inte bara vattenhopp, ex. läste i brant att sverre håller på en terränglöpning mm.
telefonintervju hade ju funkar, samtidigt som du visar några goa sekvenser på åkaren i fråga.

sammanfatta vintersäsongen?

Frågan är alltså vad jag ska göra med FINGRARNA i introt till programmet, där jag säger vilket nummer programmet har, men kom gärna med andra förslag, absolut!

Intervjuer, bra idé, mera? och fingrarna? använda tårna också till ftv#20 kanske, men sen då....?

Hej David!
Jag kom just på en sak som jag skrv i din GB men jag tar det här också!
Du skulle kunna ha en Diskhanske upplåst och tejpa ner dom fingrarna du inte använder och så skriver du tack för iden August på handsken. Som en Tribute till mig som kom på iden..

gör nån jävla tävling om det, låt kidsen vara lite kreativa! kidsen kan filma sina fingrar och tår. lite ala "hi im johnny knoxville, welcome to jackass"-style. Släng in en fr-musmattta till vinnaren. dom verkar ni vilja bli av med

haha, ok, du menade så alltså. :)
du får väl skaffa en kompanjon som kan komplettera. En snygg kompanjon.

jag tycker att du ska visa 10fingrar+någons annans fingrar. så när det är avsnitt 15 så visar du 10 fingrar +5 från någon annan, och när det är avsnitt 29 så visas dina 10 fingrar plus 10 från någon annan plus 9 från en annan. de "andra" fingrarna kommer bara in i bild när du säger vilket avsnitt det är och sedan försvinner dom ut igen. till slut kommer det krävas en hel massa personer till att producera freeride tv!

du får göra först 10. sedan gör du plus med fingrarna osså en 1 och säger 11.. FOE FAEN va smart va?

Diskhandsken är inte dålig! Kan bli roligt vid avsnitt 54 men en uppsjö av diskhandskar.

Annars kan du skriva siffror på roliga ställen, att skriva på någon storbystad blondins barm kan nog uppskattas... Poängskyltar à la Lets Dance funkar men är lite tråkigt.

Annat alternativ är att leta upp siffrorna ifråga i samhället, är det avsnitt 40 tex, då kan du zooma in Buss 40's så att numret syns när den glider förbi. Vid avsnitt 18 kan du zooma in klistermärken med 18-årsgräns som finns lite här och var...

Carled sa:
Diskhandsken är inte dålig! Kan bli roligt vid avsnitt 54 men en uppsjö av diskhandskar.

Annars kan du skriva siffror på roliga ställen, att skriva på någon storbystad blondins barm kan nog uppskattas... Poängskyltar à la Lets Dance funkar men är lite tråkigt.

Annat alternativ är att leta upp siffrorna ifråga i samhället, är det avsnitt 40 tex, då kan du zooma in Buss 40's så att numret syns när den glider förbi. Vid avsnitt 18 kan du zooma in klistermärken med 18-årsgräns som finns lite här och var...
bra ideer men diskhandsken e bäst:D som va min ide hehe för de blir ju en jävla massa handskar tillslut:P

Du kan ju visa alla 10 fingrar först, sen kan du ta ner alla fingrar o visa 1 finger till?, sen 2 fingrar, sen 3 till osv.

:)

blinka me fingrarna.. 1 blink me 5 fingrar är alltså 10. hajjar du

ta å håll upp alla 10 fingrar. blinka me dom 1 gång å du har 20..

skulle nog funka.. sen skulle de nog se jävligt roligt ut i avsnitt 45 :)

då kommer du va så gammal att du inte tycker det är roligt längre :/

sure boi.. lustigkurren.. om man räknar me 2 avsnitt i månaden så blir det alltså 24 per år..

alltså är vi uppe i 8a nu.. + 24a = 32 sen ska de på 13 avsnitt till vilket motsvarar ytterligare 6 månader

om 1 år och 6 månader alltså:)

och NEJ då är jag inte för gammal.

ta först ett klipp när du håller uppe 10 fingrar, sen gör du ett nytt klipp där du bara håller upp ett finger, alternativt att du klipper in det andra klippet i kanten av klippet där du håller upp 10 fingrar

lägg fram ett par skidor eller snowboard.. så när de är nytt avsnitt lägger du bara till en skida.. så när de är tex avsnitt #14, så ser man 13 skidor(eller snowboards) och så ser man att du lägger till en skida brevid dom andra, så det blir 14 skidor/snowboard på en rad/i bild..

säg bara 11 och var glad.

sedan innehållet, allt utom studsmattefilmer. då kommer jag seriöst ta bort min freeride. fyfan vad jag hatar studsmatta.

ekdahl sa:
säg bara 11 och var glad.

sedan innehållet, allt utom studsmattefilmer. då kommer jag seriöst ta bort min freeride. fyfan vad jag hatar studsmatta.
håller med fy fan för studsmatta det är nått som har stört mig sedan det blev "modernt".. hatar studsmattefilmer!!

Tillbaka
Topp