Vad ska david göra i FTV#11?

du kan slumpa ut användarnamn här på FR å så när de e t. ex avsnitt#16 så har du 16 namn där:P

olika namn varje avsnitt, de kan bli kul då får ju alla va me i freeride TV nån gång(kanske):P

Tycker att du ska vara lite lustig och måla tänderna svart förutom det antal fingrar som saknas. Tex om det är nr 12 så kan du hålla upp 10 fingrar plus flina fram en tand i under- samt en tand i överkäken! Det är dock viktigt att dom vita tänderna inte sitter bredvid varandra eller rakt under varandra. Annars kan du ju göra så kallade "grills" som är numrerade, det skulle säkert gå hem hos vissa här på forumet.

//Larsson

GUD VAD GRYMMA NI ÄR!

Riktigt roligt att läsa alla förslag! Fett kul! Fett me najs. Fetnajs. Ha ha, ni ÄÄR ju helt sjuka i huvudet vissa av er, ha ha, och det är ju helt roligt, jag skulle vilja se mig kånka omkring på sådär en 50-60 par brädor och skidor om tre år.... ha ha....

Det är ju helt uppenbart att jag får börja vara lite mer kreativ när jag säger numret framöver!

Och BRA förslag ni kommer med till sommarens filmning! Jag kan bara säga till ersom inte gillar studsmatta, HEMSKT LEDSEN, men det kommer komma grymma studfilmer här i sommar, och det är mest eftersom jag älskar att själv studsa omkring faktiskt.... Och det är sjukt bra träning för alla som vill lära sig sätta nya trick, så vi kan se fram emot en liten trickskola på studsmatta här i framtiden!

Och tills dess, Lägg ut skidorna, skaffa elva hönor, odla krasse, blås upp diskhandskarna och odla en extra arm på magen eller börja ät genmoddat protein så extra fingrar växer ut...

Ha så kul så hörs vi,

Mvh David

men fan david, studsmatta är ju en äcklig sommarplåga. bättre att visa skate och annat roligt isåfall!!

Han kanske kan variera sig lite ^^

tex visa studsmatta,skate,wakeboard,vattenhopp, surfing osv..

alla kan få skicka in sina bästa klipp till frtv i sommar så kan ni göra en feet studsmattefilm som ni gjorde med joi:)

jag tycker du ska spara på tånaglar tills du får ihop 11 st. då lägger du upp dom på ett bord, filmar, och räknar.

mitt förslag är att du helt enkelt skriver numret i handen med en tushpenna(har du tur så får du bort färgen tills nästa freeride tv).
vad ni kan visa så föreslår jag:
en massa wakeboard
skate
cykel
lite studsmatta

snälla David! åk till wake-sm 07!!!

Jag tycker att du ska ha någon snygg tjej i bikini som går runt som på boxningsmatcher och visar vilken rond det är, fast på denne så är det freeride-tv nummret?
Hah? vad tycker du? ;)

Klart du skall göra såhär:

dkzz6.jpg

Deler sa:
Jag tycker att du ska ha någon snygg tjej i bikini som går runt som på boxningsmatcher och visar vilken rond det är, fast på denne så är det freeride-tv nummret?
Hah? vad tycker du? ;)
den låter faktiskt ganska bra:)

Du kan ha olika basketlinnen tex För freeride tv 11 står det 11 på ryggen och där fram :P Men deet kommer nog kosta lite mkt då:P

elle så använder du dagens technologi och använder nå soft "after effects" program, ett stativ och redigerar ihop så de ser ut som du har 11 fingrar..?!

elle så använder du dagens technologi och använder nå soft "after effects" program, ett stativ och redigerar ihop så de ser ut som du har 11 fingrar..?!

i avsnitt 11a kan du ja dra fram den lille + dina 10 fingrar, sen för 12:an har jag ingen aning.

En djup intervju med någon av våra stora svenska åkare. Som ska innehålla det mesta, skidåkningen, livet på sidan om, vad de gör när de inte åker,lite cribs, ja allt :>

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp