Vad ska man göra när det regnar?

SOVA! Eller spela gitarr, eller spela musik jättehögt, eller surfa på internet (sjuk adrenalinkick!!!!!!!!!!) eller läsa bibeln kanske? (Eller koranen eller toran eller någon annan skön religiös litteratur.)

Senast ändrad:
ÅKA SKIDOR FFS, finns inget bättre väder en regn <3 asså jag blir så jävla pepp, det är heeelt galet!

man ringer några kompisar och fråga om vi ska dra till något ställe i närheten med tak och där kan du röka vattenpipa snacka skit spela musik äta godis och schips :D

Senast ändrad:
Regnar de så åker crossen fram direkt! finns inget bättre att göra i regn än att köra skiten ur sig i knä-djup lera :D sen kan man ju alltid avrunda det hela med homies o bärs i bastun..

nämen sitta på fr tycker jag låter bra...

Senast ändrad:
Hårdrocksbandet Hostile Cell ger just nu bort tre st MP3 låtar GRATIS ifrån debutalbumet på www.mp3.com/hostilecell

Släng in dem i Ipoden så har ni ngt att göra när det regnar...ROCKA

bygga dirt! till cykel asså. perfekt att bygga med lera, smeta ut lager efter lager och nästa dag kmr det va stenhårt ;)

Man kan sitta och göra roliga bilder på photoshop eller göra after effects tutorials på videocopilot.net. Släppa ut fantasin lixom:)

Senast ändrad:
Gå ut och dusha, spar på vattenräkningen!
lira Skate 3!
film-maraton med några goa vänner och en riktigt kall cola (eller fler)
sitta vid FR och H8a på p12?
reta sin lillebror

Eller min favorit.. kolla genom alla stört sköna edits på freeride t.ex. eDoggo's cleana filmer och
skaffa lite inspiration till nästa vinter:)

Skaffa COD! Det ända problemet är att du inte kommer kunna på något annat att göra sedan när det är soligt :D

GB25 sa:
+1337

Jag och grabbarna inredde nyss vårt nya progaming hus, en villa på 200m2 strax utanför Märsta... kostade tre mille men vi har ju delat på hela clanen så blev bara några hundra tusen, sen gick vår huvudsponsor in. Det är skärmar jävlar i mej överallt! Men vi har en policy att man inte får skrika och väsnas för mycket, det är "gaming" som står i fokus. Starcraft osv.

felix sa:
GB25 sa:
+1337

Jag och grabbarna inredde nyss vårt nya progaming hus, en villa på 200m2 strax utanför Märsta... kostade tre mille men vi har ju delat på hela clanen så blev bara några hundra tusen, sen gick vår huvudsponsor in. Det är skärmar jävlar i mej överallt! Men vi har en policy att man inte får skrika och väsnas för mycket, det är "gaming" som står i fokus. Starcraft osv.
Ô_Ô

Tillbaka
Topp