Vad Skulle Du Göra?

Vad Skulle Du Göra?
köra mycket ospårat!

vad skulle du göra om du efter en fest vaknade upp med bert karlsson liggandes naken berdvid dej i din säng med din arm som kudde?

Vad Skulle Du Göra?
Råna honom på pengar och mat.

Vad skulle du göra ifall ditt hus brann ner, gatan sprängdes och grannen började våldta en kanin samtidigt som du svullnade upp till en rund boll och rullade till Kina?

Vad Skulle Du Göra?
jag skulle stänga av TV'n och sluta titta på sånna program... ;)

vad skulle du göra om.. ehh... hmm... om din mamma åt upp dig på pizza, din mamma, din mamma, din mamma, på pizza ?

Vad Skulle Du Göra?
jag skulle säga "shiet, det här är precis som en urartad tråd på fr!"

vad skulle du göra om det fanns en seriös tråd på fr som inte spårat ur innan du hittade den?

Vad Skulle Du Göra?
hur menar du då? Sånt här är ju kul!?
jag skulle va skit seriös och följa den 24/7 och svara på alla frågor!

Vad skulle du göra om John från Saw filmerna kom in där du sitter just nu och sa: I wanna play a game..

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
nypa mig i armen.

vad skulle du göra om du fick ett samtal från FBI och de sa att du var den mest efterlysta mannen på jorden och att deras kattungar hade fött 10 dresserade apor och att deras föräldrar var tvungna att äta alla cheese-burgare som finns genom röven?

Vad Skulle Du Göra?
skrattat HAHEEE

vad skulle du göra om afterbang björn kom hem till dej och ville ha prutt-tävling med jeppenator ????????

Vad Skulle Du Göra?
haha skulle ha skattat och sen klickat han.

vad skulle du ha gjort om du började brinna och var mitt i skogen

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
Starta en skogsbrand och skrika "The roof the roof the roof is on fire, we dont need no water let the motherfucker burn burn motherfucker burn!!!!

Vad skulle du göra om du hade en spliff i handen?

Vad Skulle Du Göra?
kasta ner den i en brunnn och sparka på en brinnande sten

vad skulle du göra om en okänd katt låg i din säng med din mamma

Vad Skulle Du Göra?
Gråta.

Vad skulle du göra om du ramlade ner i ett 20 meter djupt hål tillsammans med Alexander Bard? Ni överlevde fallet...

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
springa och skrika ... FÖRDÖMT

vad skulle du göra om du hade en femting och den va borta

Vad Skulle Du Göra?
sluta kalla hon för mamma och kalla hon för asdlkjasldkjas

vad skulle du göra om titti540 och en katt kom till dej på din födelsedag med en tårta och sjöng

Vad Skulle Du Göra?
skaffa ett paraply

Vad skulle du göra om en tjockis ramlade på dig så du dog och du inte kunde bli återupplivad

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
ta på mej mer kläder när jag ska ut.

vad skulle du göra om du vaknade avv att bert karlsson knullade dej i röven?

Vad Skulle Du Göra?
kicka tillbaka med soft musik.

Vad skulle du göra om du inte var med i en hjälp jag är inte med i en japansk game show?

Vad Skulle Du Göra?
bli väldigt ledsen och ringa bert karlsson och undra varför jag inte är med i en hjälp jag är inte med i en japansk game show.

vsdg om bert karlsson visade sig vara din pappa din morfar din farmar och din mamma på sammma gång?

Vad Skulle Du Göra?
viste inte att insest var så stort i norrland och skulle förmodlingen ta livet av han eller mig

vad skulle du göra om jag stog vid din säng en natt och bara glodde på dig

Vad Skulle Du Göra?
famna om dej i en evighetens kram av lycka

vad skulle du göra om du råkade glömma byxorna till en begravning?

Tillbaka
Topp