Vad Skulle Du Göra?

Vad Skulle Du Göra?
gå på hamsterjakt med min 9mm

edit: ta självmord

vad skulle du göra om du var tvungen att flytta till danmark?

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
bli den första skidåkande midsommarstången

vad skulle du göra nån skulle göra inbrott i ditt hus och ta alla datorer och alla skidgrejjer osv?

Vad Skulle Du Göra?
skulle bli värdens första skid åkande gorrila

vad skulle du gjöra om du vaknade upp en morgon med gay-tajta kläder en morgon os inte kunde få av dom

Vad Skulle Du Göra?
gått till fredrik reinfieldt (stavning) och be honom göra nåt åt det.

vad skulle du göra om en bil körde på dig och du bröt alla ben i kroppen och överlevde?

Vad Skulle Du Göra?
Vad jag skulle göra? frågan är vad jag SKA göra, och jag ska sova efter jag duschat, för jag fyller ju år imorn, det har ni inte glömt va? :D

Vad skulle du göra om jag stod bakom dig just nu? no mercy

Vad Skulle Du Göra?
jag har värsta matrixmovesen så hade använt dom totalt och du hade sprungit hem till mamma!

vad skulle du göra om palborg stod bakom dig just nu? no mercy

Vad Skulle Du Göra?
Öööhh jag kan ju inte stå bakom mig själv..eller? jag hade nog vänt mig om, sagt ''vafan gör jag där?'' och pekat rakt upp i taket, när ''jag'' står där och ser ut som fem frågetecken samtidigt hade jag langat en nacksving och till sist väldigt kyligt punkterat ena lungan på den jäveln som är utklädd! sprungit hem till mamma vet jag inte om han hade gjort, efter fyra månader i koma på sjukhuset får han åka taxi hem till henne :). ''no mercy''

Vad hade du gjort om du själv stod bakom dig själv?

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
fy fan vilken kuk! ingen aning..

vad skulle du göra om du blev jagad mot ett 15 meter högt stup av en ..hm..porrstjärna =D

Tillbaka
Topp