Blunt är då inte superlikt öl då man röker det....TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
4strise elr nått som skulle vara någon öl sort.
Blunt som var nått liknande
ice som även det var något liknande
9mm som är ett vapen.
stämmer fibretechs påstående är det ju löjligare än i min vildaste fantasi!oscarius sa:Blunt är då inte superlikt öl då man röker det....TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
9mm som är ett vapen.![]()
vem ställde du den frågan till?TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
9mm som är ett vapen.
just de saker som vi förknippar med skidåkning som tonåring...le_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
wordle_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
Fan vad töntigt om det är så...TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
9mm som är ett vapen.
true that !le_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
haha 4:3? det är ju 4bi9 inte 4bi3. Det är nog väldigt långsökt att det bara har med fyran att göra!havreboll sa:4:3 är iaf ett tvformat. kanske har någe med det att göra
DET ÄR SÅ HÄR DET ÄRle_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
Näe, det gör dom intePerkal sa:Vilka Gangsters. Dom går säkert runt med en 5a i bakfickan och en 9mmers under deras gangster tröjer och hustler och poppar folk dagligen.
jag såg också den kopplingen men det kan bero på att jag har nationellt prov i matte e imorgon. :PFF sa:Jag tror det är något slags komplext tal.
-hahahaOWester sa:1440 blind 900 media![]()
i ett forum är på freeride, någon som laddat upp nån 4BI9 edit.Runan_the_Rocker sa:vem ställde du den frågan till?TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
9mm som är ett vapen.
Du måste ha svåra problem att läsa!Railson sa:Jag har faktiskt ingen aning,
MEn Ja gissar att det är 4BI9-media = ABIG-media
4 som A och 9 som g
le_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
äre sant ?Maximilliam sa:kan ju säga att 9mm står för den 9onde milliam editen som kommer droppa snart!!:P01
du säger de asså faan va bra att alla vet de nu då:PH-T sa:Näe, det gör dom intePerkal sa:Vilka Gangsters. Dom går säkert runt med en 5a i bakfickan och en 9mmers under deras gangster tröjer och hustler och poppar folk dagligen.
4strise är ingen öl?TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
9mm som är ett vapen.
Hmm.. *-)havreboll sa:4:3 är iaf ett tvformat. kanske har någe med det att göra
Blunt är grönt gräs? Blunt eller joint är en rullad cigarett med cannabis. Sen finns det inget som heter grönt gräs, gräs är alltid grönt.vodkaroyalflush sa:4strise är ingen öl?TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
9mm som är ett vapen.
Blunt är gröntgräs
Ice har jag svårt att föreställa mig ska vara öl
Och 9mm är inte vapnet, de är kulan.
le_phoque har svaret.