Vad tror ni om min blivande setup?

RTygesen

Ny medlem
Hade tänkt å skaffa mig en sapient evolution, cartelbindningar och 32 (forecast) boots.
tror ni det funkar eller?

nej men du frågade bara om vi trodde det funkar och jag skrev bara vad jag trodde? det var ju frågan? föresten ge mig ett bra argument varför det INTE skulle funka?

Beror ju helt på. Ska du åka skidor med den där uppsättning kommer det inte funka då det är snowboardgrejer du föreslår. Muahah...

Självklart kommer det att funka! Cartel är en grym bindning, 32 gör supersköna skor (för mina fötter i alla fall) och har inte kört Evolution men två andra Sapient och dom har varit grymma. Cartel passar bra med 32 boots så du har inget att vara nervös över.

Se nu till att få lite snö under den där uppsättningen. Kör så det ryker!

Senast ändrad:
Sapient rekommenderas varmt! Har dock bara en salomon och en evol att jämföra med. Thirtytwo är också grymt. Skulle dock satsa på flux-bindningar om jag var du.

Flux är erkänt bra av alla som testat dom. Har inte testat cartel och har ju inte rätt att kommentera dom, men jag kan däremot tala varmt om flux. HÄlkappan ger en grym stabilitet, toestrapen sitter som smäck och bindningen har helt enkelt en grym respons i åkningen.

Totalt överlägsna mina tidigare salomonbindningar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp