Vad vill du se?

Transition

Ny medlem
Vad vill du se?
ROCteamet har länge gått och funderat på vad människor vill se på film på webben och i TV-rutan. Jibb, intervjuer eller kanske bara lite fet åkning? Posta gärna ett inlägg där du skriver vad du saknar eller bara vill se mera av!

ROC on!

Vad vill du se?
jibb. fet åkning. tack.

a b s o l u t inget jävla mellansnack. skitkul att sitta på modem och ladda hem 35meg av en film där man får se en tjej dricka red bull och höra tjoandes pajaser köra fort med en bil...

besviken är ordet ang den filmen!

Vad vill du se?
Själv brukar jag tycka att intervjuer är riktigt tråkigt, men efter att ha sett filmen med Monica Sandnes så har jag blivit mer positiv till sånt. Den var riktigt rolig faktiskt.

Vad vill du se?
Smaken är som baken, delad och full av skit. Jibb sessions i all ära men jag föredrar feta åk och gärna hela åk. Kortare filmsnuttar känns mellan snacket onödigt men i en längre film behövs variation och man hoppas att åkarna har något vettigt att säga även om det kan komprimeras till 1 minut. Personligen vill jag också ha längre och större filmer eftersom jag sitter på en sån härlig 10Mbits uppkoppling.

Vad vill du se?
Jag vill se tjejer som åker, dessutom flickor, brudar, kvinnor, kjolstyg, gittor, damer, högklackade fasaner, kex, hjärtan, madamer, matronor, groupies och hatten.

Vad vill du se?
tjejer vill vi se, börjar bli något degigt att enbart kolla på filmer där det är 25 killar och en tjej! fixa lite brud-filmer! om dom sedan gör tokfeta åk eller jibbar spelar ingen roll :)

Vad vill du se?
El maco: Vad är det där för skitsnack. Klart tjejer kan åka.

Mer Brudar
Mer puder
Mer svensk åkning
Mer hård rock

Mindre med räcken
Mindre med hip hop
Mindre med pipe och park

Vad vill du se?
Feta Viggenplan som ljudbangar över fjäll så att åkarna håller på att blåsa bort. Lössnöåkning till vacker melodiös pushande musik (INTE Hellacopters, hiphop eller nån konstig gegga!).
Brantåkning och skoj à la CKY-gänget fast på skidor och skidliknande material:)!

Erkänn att Viggenplan skulle vara fett!
Inte Jas eller Draken.

Vad vill du se?
Mycket feta dropps stora biG AIR mer bräda och FETA vurper!!!!
//Boarder//00 Oakley

Vad vill du se?
självklart jibb och puderåkning i åre (så man får inspiritation) och även lite nya grejer som snow skate och sån där snö-bmx vore kul att se mer av.

Vad vill du se?
Gillar era filmer å repotage skarpt. Men hörrni, mera gangsta hiphop å mera brädåkning!

Keep it up boys

ps. mera megmax!! puss!

Vad vill du se?
Jag vill se filmer med CMF (Crazy Motha Fuckas), Patrik och PG med andra ord. Har en skön film där PG blir slagen med en jongleringskägla i huvudet samtidigt som han säger SLAM SESSION! Den skulle ni se...

I övrigt vill jag också se brudar. Gärna många som har kuddkrig så dunet flyger iklädda bara linnen och trosor...

Sen skulle jag vilja se lite EXTREMSVENNE. Eller vad säger du Jojje?

Vad vill du se?
mkt puder och jibbning, gött med tipps och så, men vill gärna se mer av åkarna! inte bara när dom åker skidor...

Vad vill du se?
Telemark skulle ju inte skada att få se lite mer. Gärna härlig pudderåkning, och några duktiga norrmän, och andra nationaliteter för den delen.

Tillbaka
Topp