J-Litfeldt sa:
Asså du måste verkligen vara en sån som tror att du är bättre än andra?
Du vet alla har olika klädstil det är också inom skidåkning, kollar du på Big mtn så har man helst en onepiece eller liknande, i parken större kläder & i pisten normal-fit & det är samma sak på stan.
Men när du säger att folk som har skidkläder på sig på stan är bondläpar så börjar jag ifråga sätta din IQ, åker du längre upp i vårt avlånga land så blir det kallare och man måste klä sig varmare. Det finns också väldigt många duktiga skidåkare här uppr!(Nu menar jag att det inte finns i den övriga delan, för det finns det)
Vi vill sticka ut ur mängden och vad rör det dig vad andra har på sig? Stanna på stureplan så är du nöjd.
Men kom inte och säg att ungefär halva freeride är bondläppar för att dom har på sig skidkläder, Men jag förstår verkligen inte hur fan du tänker! Håll din åsikt till dig själv och tig!!
Var Stureplan det tyngsta du kunde dra till med. Så himla roligt med bönder som tror Stockholm = Stureplan.
Jag såg aldrig några
first nations i Yukon med skidkläder - och de vet nog vad kyla innebär.
Grejen är ju att när du bär skidjacka så sticker du
inte ut från mängden, varken i Bonnhåla eller innanför tullarna. I själva verket ser ni typiskt svenska ut när ni använder sportswear till vardags. Intressant att en av få som förstått vad jag skriver bor i München och inte i Borlänge, Umeå eller Enköping (där de tre som skrivit i tråden, och jag kollat på profilen på, bor).