Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha ber om ursäkt, vill bara berätta för folk som inte är i Åre hur det ser ut just nu. Men snön kommer ju inte för att stanna förrän i november. Allt annat vore överraskande.CustomX sa:Pajja inte peppen nu Jennniie![]()
Yeahyeah, man vet ju aldrig, har ju hänt att det gått att åka i oktober även om jag håller med dig att det ser ju inte så jävla lovande ut..jennieolofsson sa:Haha ber om ursäkt, vill bara berätta för folk som inte är i Åre hur det ser ut just nu. Men snön kommer ju inte för att stanna förrän i november. Allt annat vore överraskande.CustomX sa:Pajja inte peppen nu Jennniie![]()
![]()
http://www.facebook.com/skistarare?...5036810&set=a.144439661810.121765.43410246810CustomX sa:Hört att det är snö igen? någon som har bilder?
Nice! inga bilder?Kula82 sa:Det ligger snö i Duved by nu. Bilarna har ett 2cm täcke på sig. fint.
imorgon ska minusgraderna börja komma också.
Gördet! gördet! gördet!cyklo sa:Det är jag som kommer trycka på startknappen till kanonerna och det är inte långt borta nu kan jag säga
Vart kör ni? Är det Hamre, VM-området och Stjärnbacken som prioriteras?cyklo sa:Och nu har vi startat snökanonerna
Ok, men hur kommer det sig att ni smygstartar så? Är det någon form av provkörning bara, för tege har väl aldrig varit först ut tidigare?cyklo sa:nu kör vi i tege man planen är att vi ska köra vm6 och hamre idag med