Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur var glidlagret?centralbyrakraten sa:
Jag bor och kommer från Åre och jobbar på snökanon, så jag vet hur läget ligger till på dom flesta ställen.centralbyrakraten sa:Har du varit uppe på fjället? Det är inte sämre med snö än det brukar vara den här tiden. Det har varit varmt under försäsongen så de ligger efter med snötillverkning men när det kommer till natursnö så tycker jag inte att det är sämre än vanligt.
Jag hade en för årstiden helt ok skiddag.
Tåget får du definitivt åka iaf då du införskaffat biljettBako sa:Jag är så närvös för snön nu, har bokat tåg o allt för 27dec - 2jan, vad tror ni? kommer jag få åka nått?
Jag tror inte du behöver oroa dig. Det såg ut som de var på väg med ett flertal backar under skidtestarhelgen. Det kanske inte blir direkt episkt, men åka kommer du få.Bako sa:Jag är så närvös för snön nu, har bokat tåg o allt för 27dec - 2jan, vad tror ni? kommer jag få åka nått?
Humor! haha, ja j*vlar vad jag ska åka tåg!hanken sa:Tåget får du definitivt åka iaf då du införskaffat biljettBako sa:Jag är så närvös för snön nu, har bokat tåg o allt för 27dec - 2jan, vad tror ni? kommer jag få åka nått?
Åka kommer du få göra, men hur många backar som är öppna och hur kvalitén på åkningen blir är en osäkerhetBako sa:Jag är så närvös för snön nu, har bokat tåg o allt för 27dec - 2jan, vad tror ni? kommer jag få åka nått?
Sorry du, försöker vanligtvis dra mig för att drygas i forumet, men då jag själv bokat en veckas skidåkning i åre under januari så är jag litet bitter...Bako sa:Humor! haha, ja j*vlar vad jag ska åka tåg!
Ja, klart det ska bli åkning, om jag så ska åka på 40% snö, 10% sten och 50% snö så blir det åkning. Sen kan man ju roa sig med andra saker också, som att bli full och kolla på snygga damer!IngemarH79 sa:Men hallå, till Januari är det huuuur långt som helst. Klart det blir åkning!
Damerna?Nosferaty sa:De är redan öppna kan jag medela =)
Hahahajennieolofsson sa:Damerna?Nosferaty sa:De är redan öppna kan jag medela =)
Nja det vet jag inte så mycket omjennieolofsson sa:Damerna?Nosferaty sa:De är redan öppna kan jag medela =)
Väl pessimistik kan jag tycka. Tycker det är hur mycket snö som helst. Morgondagen kommer bli grym.Bulletblues sa:Det går ruskigt segt framåt. Det blir aldrig nån riktig kyla som håller sig. Som tur är så snöar det ju en del idag iallafall. Det behövs. Rejält !
Realistisk skulle jag nog säga.bokategefjall sa:Väl pessimistik kan jag tycka. Tycker det är hur mycket snö som helst. Morgondagen kommer bli grym.
Det finns inte så mycket till grund i off-pisten så det finns lite faror med att köra över diverse saker i och med att man inte riktigt vet vad som ligger och kryper där nere. Pisten är väl lite hård. Dock så snöar det lite nu och har gjort det från och till ett tag nu så det har väl blivit lite bättre på sina ställen.AndreasF sa:Hej, läser här och har lite svårt att greppa om det är bra eller dåligt med snö just nu?
Vad jag kan se på bilder och information om snödjup så känns det som klart godkänt iaf. Men här på forumet är man inte ense.
O andra sidan så vet jag att skistars snödjupsinformation ska tas med en nypa salt. Även om jag tycker de har en mer sanningsenlig information nu än för några år sedan.
Om man inte är allt för rädd om sin utrustning jaIngemarH79 sa:Tancoll, fegis. Susa är klart åkbar.