Väggmålning[hjälp/Tips]

• Trådstartare Trådstartare Pussss
  • Start datum Start datum
P

Pussss

Guest
Väggmålning[hjälp/Tips]
Hallå.

Efter flytten börjar allt komma på sin plats, målat rummet provisoriskt och inser att en väggmålning inte skulle bli så dumt..

Ska slänga in lite biofåtöljer så det blir som ett "biorum"+ sovrum, så vill ha en skön touch och inga skrikiga färger. Eller du kanske kan övertyga mig om nått helt annat? Något helt innsane med just skrikiga färger? öppen för alla förslag.

Ge förslag på målningar/färger, släng gärna upp bilder..
MEN, inget för avancerat då jag inte införskaffat mig en projektor ännu.

Du kanske har en soft väggmålning hemma? Släng upp en bild och berätta hur du gjorde? Tips?

Senast ändrad:
Väggmålning[hjälp/Tips]
kan bli väldigt svårt utan något att projektera bilden på väggen med, men den här har jag funderat på att smacka upp på min vägg =)

det är curtis mayfield

Väggmålning[hjälp/Tips]
du kan ju alltid langa upp en bild på dig eller någon annan när dem kör skider och drar något feting trix :P så kan du skicka in bilden till något företag som kan trycka upp den på tapet. sen äre typ bara välja bilden i svart vitt så kan det bli najs :P

Väggmålning[hjälp/Tips]
Personligen skulle jag inte tveka att smälla upp en fet bild på tidernas största (och bästa) gitarrist. Finns en hel del snygga porträtt av honom som skulle göra sig grymmt snygga på en vägg!

Väggmålning[hjälp/Tips]
Rätt schyssta förslag:) Gillar tvåfärgade varianter, ungefär som första förslaget.
Kommer ni på någon legend? eller bara någon allmänt soft bild? släng gärna upp fler förslag.

Eller ska man kanske slänga upp fr-logan över hela väggen?

Väggmålning[hjälp/Tips]
marlon_brando_godfather_lrg.jpg

scarface-1-1024.jpg

pulp-fiction-t-shirt-21.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Väggmålning[hjälp/Tips]
Jag skulle ha gjort en feet graffiti bild :) om du förstår? själv har ja målat rummet i 2 färger, med en massa tavlor som jag gjort själv, ''graffiti'' av pennor. inte så dumt, inte så dumt alls!

Väggmålning[hjälp/Tips]
Pussss sa:
Rätt schyssta förslag:) Gillar tvåfärgade varianter, ungefär som första förslaget.
Kommer ni på någon legend? eller bara någon allmänt soft bild? släng gärna upp fler förslag.
kolla här: http://www.livelifecreative.com/illustration.html
här är några till nice jag hittade =)

biggie:

bobban

a clock work orange

eazy-e

tupac

ett tips, sök på google, och lägg till t.ex. "canvas" eller "wallpaper" efter sökordet, typ "notorious big canvas" ;)

Tillbaka
Topp