val av bindningar?

• Trådstartare Trådstartare J-E
  • Start datum Start datum

J-E

Medlem
val av bindningar?
har tänkt att köpa ett par Rossignol Scratch FS Ghetto till vintern och undrar då vilka bindningar jag ska köpa till. har kollar lite på look px12 och Rossignol Scratch 140ti. jag vet inte så mycket om bindningarna men av vad jag har hört så sa look vara en bra bindning. någon som har erfarenhet av någon av bindningarna och kan rekomendera någon av dom eller någon som har någon annan bindning att rekomendera så kom med förslag.
jag väger ca. 66kg och åker mest park.

Senast ändrad:
val av bindningar?
jesper_1 sa:
har tänkt att köpa ett par Rossignol Scratch FS Ghetto till vintern och undrar då vilka bindningar jag ska köpa till. har kollar lite på look px12 och Rossignol Scratch 140ti. jag vet inte så mycket om bindningarna men av vad jag har hört så sa look vara en bra bindning. någon som har erfarenhet av någon av bindningarna och kan rekomendera någon av dom eller någon som har någon annan bindning att rekomendera så kom med förslag.
jag väger ca. 66kg och åker mest park.
Rossignol bindningen är gjord av look och samma bindning som px 12 jib fast scratch 140 har en din upp till 14 då istället för 12.. så jag fattat det.. Jag har scratchen. aldrig haft något problem med den.. skit bra bidnning

Tillbaka
Topp