Val av longboard hjälp!

jacobo

Ny medlem
Val av longboard hjälp!
Tjabba! tänkte köpa mig en longboard!
Vill ha en bräda som man kan uppleva lite action på men inte i dn grad att man behöver skinnställ för att överleva! Några tips?

Har kollat på lite olika Slipstream brädor som jag har fått höra ska vara bra, någon som äger någon som kan bekräfta?

P.G.A en annalkande Hawaii resa så har jag nog inte mer än 2000.- att lägga ut på paketet så det får nog vara pristak!

Senast ändrad:
Val av longboard hjälp!
jag tycker ditt val av longboardhjälp ska falla på longboard.se, eller om du bor i stockholm, kan du ju fråga kahalani eller oneoff(?)

Val av longboard hjälp!
Som nille säger, folket på longboard.se har verkligen koll.. o de har egen webbutik så de e bara att beställa därifrån.. tuta o kör!

Val av longboard hjälp!
blizzy sa:
Som nille säger, folket på longboard.se har verkligen koll.. o de har egen webbutik så de e bara att beställa därifrån.. tuta o kör!
men det kan ju vara sköönt å testa longboarden innan man köper den, kul och köpa över nätet å sen gillar man inte brädan....så har man lagt ut 2000 i onödan

Val av longboard hjälp!
Elfeeen sa:
blizzy sa:
men det kan ju vara sköönt å testa longboarden innan man köper den, kul och köpa över nätet å sen gillar man inte brädan....så har man lagt ut 2000 i onödan
snacka med experterna personligen och läs rescensionerna! ;) jag köpte http://www.longboard.se/hard/index.xml?dept=prodinfo&prodid=10024 och är helnöjd med den. riktigt skön att svänga med, maxfart 50km/h och maxvikt 75 kg.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp