Euroforian
Ny medlem
Val av nya skidor för 70% pist 30% offpist
Behöver hjälp med val av nya skidor har åkt skidor sen jag lärde mig gå men har hyrt skidor och kunnat berätta vad jag vill ha för skidor för dagen beroende på underlag.
Kommer nu att börja åka mer och tänkte köpa ett par schyssta skidor.
Har läst på forum och inte kommit fram till det rätta valet än och vänder mig därför till experterna på freeride för hjälp.
Min åkprofil är
- 70% pist
- 30% offpist
- 0% park.
Får väl se mig som en ganska avancerad åkare efter att i alla år ha åkt flera veckor om året i alperma plus ett par veckoturer på Randone skidor i bland annat Marocko.
Har kikat en hel del på sport conrad men inte kommit fram till det rätta valet än.
Tacksam för alla tips ni har på en skida som kombinerar piståkning och offpist på ett bra sätt
Tack på förhand
Kommer nu att börja åka mer och tänkte köpa ett par schyssta skidor.
Har läst på forum och inte kommit fram till det rätta valet än och vänder mig därför till experterna på freeride för hjälp.
Min åkprofil är
- 70% pist
- 30% offpist
- 0% park.
Får väl se mig som en ganska avancerad åkare efter att i alla år ha åkt flera veckor om året i alperma plus ett par veckoturer på Randone skidor i bland annat Marocko.
Har kikat en hel del på sport conrad men inte kommit fram till det rätta valet än.
Tacksam för alla tips ni har på en skida som kombinerar piståkning och offpist på ett bra sätt
Tack på förhand