Val av skidor + pjäxor
Hej. Jag åker inte jätte mycket men nån vecka om året blir det och jag fundear nu på att köpa egna skidor + pjäxor. Min fråga är vad rekommenderas för några prisvärda till en som inte åker så jätte mycket men änåd vill ha bra skidor när han åker. Jag har provat lite olika typer, nått par med twinstips men gillade inte dem så jätte mycket då jag tyckte att de var lite breda.
Jag är ca 185 lång väger ca 75kg. Men misstänker att jag kommer lägga på mig några kilo musklar innom de kommande åren då jag snart fyller 18. Vad rekommenderar ni för prisvärda skidor och pjäxor. åker mesta dels i pisten nått åk i parken emellan åt men inget seriöst. nått offpist åk med. men som sagt mestadels pist.
Tacksam för hjälp
/Anton
Jag är ca 185 lång väger ca 75kg. Men misstänker att jag kommer lägga på mig några kilo musklar innom de kommande åren då jag snart fyller 18. Vad rekommenderar ni för prisvärda skidor och pjäxor. åker mesta dels i pisten nått åk i parken emellan åt men inget seriöst. nått offpist åk med. men som sagt mestadels pist.
Tacksam för hjälp
/Anton