Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hur länge ska du stanna då ? köp nån utrustning ?Blidee sa:En trevlig Göteborgskille, nybliven student, var det här. Delar gärna boende och resa med några stycken.
Ang. pengar så siktar jag på att skrapa ihop nånstans mellan 35-50 000. hade vart gött att ha runt 40 000 och veta att man klarar sig utan problem.
jag vet ifan om du lyckas isåfall vill jag veta hur :D jag hade max budget på 50 förra sessen å den landade på rätt exakt 65 :DBlidee sa:stannar hela säsongen. Ska köpa lite grejer, en duke bindning, hudar, trans. och lite småkrafs typ.
Nu har jag 0 aning om hu rmkt det kostar att göra en säsong i Val D'Isere men det som du räknar upp är ändå ingan stora utgifter om du frågar mig.bagge_87 sa:jag vet ifan om du lyckas isåfall vill jag veta hur :D jag hade max budget på 50 förra sessen å den landade på rätt exakt 65 :DBlidee sa:stannar hela säsongen. Ska köpa lite grejer, en duke bindning, hudar, trans. och lite småkrafs typ.
denna ska det uppgraderas rätt mkt så jag räkna med 80....
beror på vilken nivå man lägger sig på men bygger rätt snabbt, spade sond rygga, om det inte redan finns sen kankse stegjärn isyxa(or) glaciärutrustning (finns la glaciär där eller ?) sen kanske ett par puder skidor om inte det redan finns, man får ut så mkt mer av åkningen iallfall enligt mig.
sen inser man att stället, vantar, pjäxor inte håller måttet man kan lägga hur mkt pengar som helst :D