Val d'Isere, chaletgirls

• Trådstartare Trådstartare JCM
  • Start datum Start datum

JCM

Ny medlem
Val d'Isere, chaletgirls
För säsongen 06/07 sökes 2 stycken hembiträden, mat och boende plus liftkort blir gratis, men städning och undanplockning ingår i jobbet.

Allt intresse pm:as, gärna bilder (men då blir det mail).

Senast ändrad:
Val d'Isere, chaletgirls
Har alltid velat se världen! Om det är OK med två medelålders brantåkare med väl inbäddade sexpack och knivskarpa tungor är jag och ACE med. Efter årtioende av riktigt stäng uppfostran (och en del avancerad aga) är vi inte alls främmande för sopning, skurning och diskning. Vi kan även åta oss mer komplicerade underhållsarbeten som takläggning, väggrivning, tapetsering och murning. Personligen är jag även en j@vel på att ta hand om spädbarn och kan vagga vad som helst till sömns på bara några minuter. Däremot är det lite si och så med amning, men vi kan nog fixa det också ... Vad säger du? När ska vi komma?

/MM

Val d'Isere, chaletgirls
ÅÅÅHHHÅÅÅÅ, nu håller vi hästarna här lite va! Kan ju bara konstatera att Min vapendragare MM visserligen inte är helt fel ute vad gäller vissa av våra kvalifikationer, men sanningen å säga, det som han lovar väldigt runt här, är nog jag benägen att vilja hålla anorektiskt tunnt. När det gäller att rigga arrangemang är mitt förtroende för MM på djupa minusnivåer. Förrr faen, han försökte förleden plantera mig, skadad och vingklippt, i en enslig stuga i SÄLEN medan han och MIN fru skulle dra till da ROCKIES i da CANADA en HEL månad! Jag anar en hel hirarki av dolda agendor här!

Jean Claude!
Min förutvarande offert gäller dock alltjämt (MM exkluderad, ...ok möjligen som chaufför med egen hundkoja på gården då):

- Need a butler. Sir?

....och fanimig nästan sommelier. Kan hålla ordning på Bordeauxerna, Baroloserna å Alsacerna, för att inte tala om singelmaltarna. ...visstifan, Fernet ja ...Barbariskt!

Men ändå, vad sägs?

/Eder,
Ace DG

Senast ändrad:
Val d'Isere, chaletgirls
Lite mer information om dig själv och boendet skulle vara fint.
Jag är inte intresserad men vet två st tjejer som kanske är...

Val d'Isere, chaletgirls
JCM:

Anmäler min och min vapendragar Glisseurs tjänster här med. Är dessvärre av det manliga könet men det kanske inte gör nåt? Glisseur är en överdängar på att blanda drinkar, skriva fina texter, kan även fungera som underhållare med sån vid rätt alkoholintag. Jag är ganska duktig på matlagning, servera vin och att ta hand om det kvinnliga könet.

Boendet spelar ingen roll. Bara vi får ett liten egen vrå där i kan ta hand om oss ett par minuter varje dag så. Skidåkningen är inte heller av betydelse. Vi gör det mest för att kunna gå ut på kvällen och få följa med någon av det kvinnliga könet hem förhoppningsvis.

Sen skulle det framför allt vara en ÄRA att få jobba för den levande legenden JCM.

//Hasse

Ps. Glisseur är inte medveten om detta svar men tror han håller med mig om han nu inte skall bo kvar i Sveriges Vail. Är ett försök att rädda han från fördärvet Ds.

Val d'Isere, chaletgirls
Aha, en ljusning månne? Men Ace, den där MM verkar man inte kunna lita på. Det var alltså sin egen hälsa och frun man satte på spel när man möter upp MM i Romme för lite carving och blåbärspajsätning? Dina nytillkomna uppgifter föredrar ju allt!

/Leder

Val d'Isere, chaletgirls
Uschäkta oss JCM att vi kör lite vid sidan om här....
Joru Leder, den pajen är en ren cover-up ...oklart för vad dock. T o m jag har haft den den något vanskliga äran att få bli invigd i denna ritual. Om jag inte minns fel fick jag en mörk blick tillbaka när jag nämnde vispgrädde i sammanhanget, uppenbraligen fel ord på fel ställe. Jag KUNDE ju inte VETA, kunde jag?! Ni hade nog bara TUR att no klarade er igenom! Märkte ni ingenting ...ALLS?

Ja tjena igen JCM! Beklagar avbrottet där!
Butler, eller?
I'll be there in a jiffy, SIR!
...but Sir, a gentleman should never discuss money!

Ahhhh,
Fredag på er önskar
/Ace DG

Senast ändrad:
Val d'Isere, chaletgirls
Jag vet som vanligt inte vad Hasse yrar om men ditt sökande efter en dryckesansvarig är nu till ändå, jag ställer upp! Jag har den senaste tiden specialstuderat den senaste utgåvan av "New York bartenderns guide" och är nu fullt kapabel att blanda alla dina favoritdrinkar (gamla såväl som nya och icke upptäckta) som till exempel synnerligen välblandade Adios Motherfuckers (hade inte gjort bort sig på The Titty Twister) och Génépi gjord på 96-procentig läkarsprit (bränner fint i halsen). Naturligtvis ingår pulvermjölk i min arsenal. Jag har inga höga krav och löneanspråk, jag nöjer mig med 3 vältrimmade rödtottar (blondiner, brunetter och mörkhåriga kan accepteras även dom) med ...ähum... sjyssta honker som min kollega säger. Naturligtvis står en fulltankad A-Star till mitt förfogande vid snöfall.

Då säger vi så då. När börjar jag?

Val d'Isere, chaletgirls
Glisseur: Var bara ett försök att rädda dig från fördärvet i Åre. Och det verkar ju vara det som det lyckades och det du vill. Sen så har jag ju en del erfarenhet från din drinkblandning och jag ger dig högsta betyg på den iaf.

En undran bara? Räcker det verkligen med tre damer till dig?? Skall du inte ha ett harem?

// Hasse

Val d'Isere, chaletgirls
Observera att JCM inte specificerar arbetsort. Är det boende i Göteborgsförorterna med lifkort i Hestra som gäller? Eller snackar vi ValD eller rent av Valdez?

Jag har annars själv undrat vad minimiersättningen för att få kvalificerad passning av de 8-9 barn från 0-5 år som envisas med att hänga på mitt sällskap i en knapp månad till Verbier skulle vara.

HitMe

Val d'Isere, chaletgirls
HitMe, tror det står i rubriken var "arbetet" ska utföras...? :) Varför hänger 8-9 barn i dina hasor? Har DU skaffat det förut nämnda haremet?

Val d'Isere, chaletgirls
Ingen jävel ska lägga sej i var jag blir chalet-girl!!

Bäste JCM! Jag är modell och jag ser fräsch ut, varför inte utnyttja det? Jag behöver ingen betalning. Jag gör det för min karriär och mina barns framtid så att vi kan ha det bra. Jag känner att jag har lyssnat för mycket på vad andra människor har sagt vad jag ska göra och inte göra. Men jag kan inte förneka den jag är...
Jag vet att det kommer att bli kalabalik, men jag skiter i vad andra tycker. Det sjuka är att jag får reaktioner på vad jag än gör.
Nu är jag verkligen vältränad och äter jättemycket och är noga med sömn och vitaminer.
Jag uppmanar inga unga tjejer att göra detta men jag är 32 år och vet hur branschen funkar. Och det är så det funkar utomlands.
Varför ska jag bara sitta hemma när jag har ett utseende som funkar att leva på?

Nej, nu lämnar jag musiken, TV, pokern, politiken, marknadschef, delägare, ja CV:t är långt och jag har erfarenhet från lite här och där.

Ta mej! Ta mej!
PUSS & KRAM Linda R

Val d'Isere, chaletgirls
Men va i helvete.

Vem av er var det?
(...som ropade hem defibben på eBay alltså.)

Sen kan man ju undra hur alla liken samlades ihop på en och samma dag. Vidare konstateras att det måste ha varit ett sällan skådat as till batteri för att räcka till den rejäla raden rävar.

Val d'Isere, chaletgirls
Efter att ha läst några synnerligen genomtänkta svar undrar vi om ni fortfarande söker desse två hembiträden?

Jag och Anna ägnar våra liv åt att städa och njuta. Så varför inte anställa oss?

Ses i Januari

Val d'Isere, chaletgirls
Jaja,
Vilken succe.
Hur stort hus ska jag fixa för alla dessa "hembiträden"?
Vi kör en gayseaseon - as usual!

Val d'Isere, chaletgirls
HitMe sa:
Observera att JCM inte specificerar arbetsort. Är det boende i Göteborgsförorterna med lifkort i Hestra som gäller? Eller snackar vi ValD eller rent av Valdez?

Jag har annars själv undrat vad minimiersättningen för att få kvalificerad passning av de 8-9 barn från 0-5 år som envisas med att hänga på mitt sällskap i en knapp månad till Verbier skulle vara.

HitMe
Gnäll.
Allt ingår.

Val d'Isere, chaletgirls
Då jag redan befinner mig i Alperna så skulle jag kunna inställa mig omelebart. Men däremot min kära vän Glisseur har tydligen fått något hårt i huvudet för han ska till Kittelfjällnu helt plötsligt så då är jag själv men då jag har gått i skola hos Glisseur så kan jag garantera att du inte kommer bli missnöjd med mina drinkar och maltdryckr är min stora passion här i livet. Och om så önskas så kan jag även locka med en eller annan schweiska förmodligen.

//H

Tillbaka
Topp