axmode
Ny medlem
Val D'Isère
Hej Hopp i hagen!
Undrar om nån som åker ner till Val D'isère riktigt tidigt i år och som har en plats i sin lägenhet över till helgen 9e till 12 dec. Själv bor jag i Paris och tänkte ta tåget upp med en polare men är inte riktigt i den ekonomiska situationen att hotell är att tänka på.
Hör av er till mig om det är så, kan hjälpa till att bygga hyllor på langleyhotell på kvällarna om det ger mig nånstans att sova.
Axel
Undrar om nån som åker ner till Val D'isère riktigt tidigt i år och som har en plats i sin lägenhet över till helgen 9e till 12 dec. Själv bor jag i Paris och tänkte ta tåget upp med en polare men är inte riktigt i den ekonomiska situationen att hotell är att tänka på.
Hör av er till mig om det är så, kan hjälpa till att bygga hyllor på langleyhotell på kvällarna om det ger mig nånstans att sova.
Axel