val gardena eller canazei?
Vi vet inte vad vi skall välja. Åker väldigt olika, en 16 åring som inte direkt älskar skidåkning och äldsta dottern som är skidlärare. Jag åker inte jättebra medan min man gör det. Vi vill ha en skidort där man kan strosa lite i centrum efter dagens åkning är slut och bra skidåkning förstås. Val gardena är mkt dyrare men är canazei tillräckligt bra? Behöver få tips och gärna lite info om bra, mindre bra !
förra året var vi i st Anton och innan dess cervinia, bägge passade familjen bra. Hat varit i val gardena för typ 25 år sedan och älskade det, men canazei blir 15 tusen billigare för en vecka så frågan är om det är värt skillnaden att ta det säkra kortet jag vet jag gillar eller om canazei kommer kännas lika bra?
förra året var vi i st Anton och innan dess cervinia, bägge passade familjen bra. Hat varit i val gardena för typ 25 år sedan och älskade det, men canazei blir 15 tusen billigare för en vecka så frågan är om det är värt skillnaden att ta det säkra kortet jag vet jag gillar eller om canazei kommer kännas lika bra?
Senast ändrad: