fan vad najjs ska du oxå dit lr?CrashX sa:VT e fett ! sjukt stort system. Det räknas som världens största system om man räknar ihop alla 3 dalar.![]()
ok det låter ju inte lite gött!:D men kom igen är det ingen mer som ska till val t v 14??emilsund sa:Kan ju säga att offpiståket ner på baksidan av La Masse var rätt jävla FETT i torsdags. Nydump med ca 40 cm och strålande sol!Ville fan inte åka hem imorse. Ni kommer få det riktigt grymt om det kommer snö för offpisten är nästintill obegränsad och snön får ligga några dagar efter dump.
Tango är super förövrigt! Grym afterski och riktigt god mat!
är de dyrt? asså att åka me ucpa? va kostar en vecka för er ?yahman sa:vi bor på ucpa:s egna ställe tror jag att det är. 15 min knatande från centrum enligt hemsida.. vart bor ni?
hallå nä egentligen inte men ändå kul att se om någen annan ska dit!!Deespin sa:hallå spelar det nån roll??
7400 gick det på för migalwaysCrash sa:är de dyrt? asså att åka me ucpa? va kostar en vecka för er ?yahman sa:vi bor på ucpa:s egna ställe tror jag att det är. 15 min knatande från centrum enligt hemsida.. vart bor ni?
descentyahman sa:7400 gick det på för migalwaysCrash sa:är de dyrt? asså att åka me ucpa? va kostar en vecka för er ?yahman sa:vi bor på ucpa:s egna ställe tror jag att det är. 15 min knatande från centrum enligt hemsida.. vart bor ni?
god damn! va de sista minuten ?brorkanin sa:descentyahman sa:7400 gick det på för migalwaysCrash sa:är de dyrt? asså att åka me ucpa? va kostar en vecka för er ?
vi kom undan med 5100 (tror jag) och då ingår:
flyg T/R
boende
liftkort
+ annat skojj![]()
så kan man ju också göra =)brorkanin sa:mm guider ingår i vårt också men inte mat dock, men man kan komma undan med typ 100 kr per dag :P (pasta och ris deluxe)
men om man åker me ucpa, måste man åka me guider o nån grupp hela tiden då ? eller få man dra runt best fan man vill..yahman sa:så kan man ju också göra =)brorkanin sa:mm guider ingår i vårt också men inte mat dock, men man kan komma undan med typ 100 kr per dag :P (pasta och ris deluxe)
fast min vision lyder typ att man ska leva som kung på semestern.
hur mkt fickpengar har folket med sig?
vet ej riktigt men allfall så att man kan få sig en, två eller 15 halsvärmare när liftarna stängt kanske 3000 eller någe...man måste ju äta på johns också yeah!yahman sa:så kan man ju också göra =)brorkanin sa:mm guider ingår i vårt också men inte mat dock, men man kan komma undan med typ 100 kr per dag :P (pasta och ris deluxe)
fast min vision lyder typ att man ska leva som kung på semestern.
hur mkt fickpengar har folket med sig?
säsongaryahman sa:har snöat 40cm sen igår och det är "heavy snow" jusst nu :D
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ska du dit v 14 också? partie...Dr4x0 sa::D:D bara 12 dagar kvar nu, har fan väntat sen höstlovet!!! fy fan va skönt de ska bli
du ska cokså dit?? mummaJoller sa:Jag med familj åker dit! woho!
Hoppas på soliga dagar och snöiga nätter ! :D