Val Thorens v 14

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

brorkanin

Ny medlem
Val Thorens v 14
Jag och 5 buds ska till Val T v 14 (mest snö då, hurra!) och undrar om nån mer ska dit? yeah

Senast ändrad:
Val Thorens v 14
@ yahman.. najs, vi åker med Lion Alpin.. Vilket hotell ska ni bo på?

Val Thorens v 14
vi bor på ucpa:s egna ställe tror jag att det är. 15 min knatande från centrum enligt hemsida.. vart bor ni?

Val Thorens v 14
Yahman, vi kommer bo på Le Dome De Polset, PÅ köpcentrat typ :) backe rakt ner till liften.. det vill säga inget knatande =P

Val Thorens v 14
Ah, om ni har 15 minuters knatande så skulle jag inte tro det =P vi bor mitt i centrum.. Men vi ses på tangos after ski hoppas jag ;)

Val Thorens v 14
skydda er mot solen mina vänner! min vän fick brännskador i ansiktet förra året få han va der över påsk :) härlig syn

Val Thorens v 14
Tack för omtanken Josslo =D, ja med flatljuset får man akta sig.. Min kusin såg friterad ut i ansiktet efter att vi var där en gång.. Men vi ska nog allt akta oss =) Hoppas du fotade din kompis? ;)

Val Thorens v 14
VT e fett ! sjukt stort system. Det räknas som världens största system om man räknar ihop alla 3 dalar. :)

Val Thorens v 14
Kan ju säga att offpiståket ner på baksidan av La Masse var rätt jävla FETT i torsdags. Nydump med ca 40 cm och strålande sol! :) Ville fan inte åka hem imorse. Ni kommer få det riktigt grymt om det kommer snö för offpisten är nästintill obegränsad och snön får ligga några dagar efter dump.
Tango är super förövrigt! Grym afterski och riktigt god mat!

Val Thorens v 14
emilsund sa:
Kan ju säga att offpiståket ner på baksidan av La Masse var rätt jävla FETT i torsdags. Nydump med ca 40 cm och strålande sol! :) Ville fan inte åka hem imorse. Ni kommer få det riktigt grymt om det kommer snö för offpisten är nästintill obegränsad och snön får ligga några dagar efter dump.
Tango är super förövrigt! Grym afterski och riktigt god mat!
ok det låter ju inte lite gött!:D men kom igen är det ingen mer som ska till val t v 14??

Val Thorens v 14
hallå spelar det nån roll??

Val Thorens v 14
yahman sa:
vi bor på ucpa:s egna ställe tror jag att det är. 15 min knatande från centrum enligt hemsida.. vart bor ni?
är de dyrt? asså att åka me ucpa? va kostar en vecka för er ?

Val Thorens v 14
Senast ändrad:
Val Thorens v 14
i vårt ingår
buss
boende
liftkort
frukost, lunch, middag
skidhyra
skidguider
var säkert nå mer som ingick osm jag inte kommer på menmen värkar vara ett prisvärt upplägg som jag ser det

Val Thorens v 14
mm guider ingår i vårt också men inte mat dock, men man kan komma undan med typ 100 kr per dag :P (pasta och ris deluxe)

Val Thorens v 14
Val Thorens v 14
brorkanin sa:
mm guider ingår i vårt också men inte mat dock, men man kan komma undan med typ 100 kr per dag :P (pasta och ris deluxe)
så kan man ju också göra =)
fast min vision lyder typ att man ska leva som kung på semestern.
hur mkt fickpengar har folket med sig?

Val Thorens v 14
yahman sa:
brorkanin sa:
men om man åker me ucpa, måste man åka me guider o nån grupp hela tiden då ? eller få man dra runt best fan man vill..

och viktigaste frågan är väll om man får supa som fan me ucpa eller äre i säng kl 8 me en flaska välling?

Val Thorens v 14
yahman sa:
brorkanin sa:
vet ej riktigt men allfall så att man kan få sig en, två eller 15 halsvärmare när liftarna stängt kanske 3000 eller någe...man måste ju äta på johns också yeah!

Val Thorens v 14
står på sidan att man får sträva runt som man vill men att dom vill att man åker med guider så man kan utväcklas, jag o mina polare kom nog inte åka med guide mer en 1 dag bara för att ha gjort det...
jag själv ska vara dyngrak 24/7 speciellt eftersom jag åker på att fira 18års dagen där nere :D

Val Thorens v 14
ååhh de låter najs..

grattis i förskott o sup åt mig me, ska me familjen o en polare till åre.. så får väll se hur de blir me hinkandet där..

hejpådej..

Val Thorens v 14
:D:D bara 12 dagar kvar nu, har fan väntat sen höstlovet!!! fy fan va skönt de ska bli

Val Thorens v 14
Jag med familj åker dit! woho!

Hoppas på soliga dagar och snöiga nätter ! :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp