Vaselek Medlem 2007-12-03 Val Thorens #1 Tjenare!!! vi är 3 st som ska till Val T v4, är det nån härifrån som kommer vara där då? hade varit kul o åka lite tillsammans. hör av er.
Tjenare!!! vi är 3 st som ska till Val T v4, är det nån härifrån som kommer vara där då? hade varit kul o åka lite tillsammans. hör av er.