Val Thorens

Vaselek

Medlem
Val Thorens
Tjenare!!!

vi är 3 st som ska till Val T v4,
är det nån härifrån som kommer vara där då?

hade varit kul o åka lite tillsammans.
hör av er.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp