Val'disere 1 feb-12 mars
Ja är det någon här som är nere och gör en säsong och helt plötsligt får hemlängtan eller ramlar och bryter ett ben eller en arm.
Så kanske ni känner att fan under 1feb-12mars så fyller det här liftkortet ingen funktion alls för mig!!
Då kan ni väll skrika till för jag skulle gärna vilja hyra/köpa det.
Så kanske ni känner att fan under 1feb-12mars så fyller det här liftkortet ingen funktion alls för mig!!
Då kan ni väll skrika till för jag skulle gärna vilja hyra/köpa det.