Vale Inn Whistler

tortine

Ny medlem
Vale Inn Whistler
Tjena tomtar! Någon här som ska bo på Vale Inn i vinter?? Ska tillbringa vintern där med två polare och ville mest veta vad för folk som ska bo där iår. Later

Vale Inn Whistler
Jag kommer att tillbringa vintersäsongen där tillsammans med 3 polare. Kommer dit runt den 1a december som det ser ut nu och blir kvar i ca 5 månader. När drar ni?

Vale Inn Whistler
Jag skall bo där. Högst upp i huset till och med. Har hyrt en lägenhet ensam och skall bo där 1nov-30april alldeles själv. Vill inte bli störd.
Jag är ingen man vill bli vän med, mig skall ni passa er för.

Vale Inn Whistler
Jag bor redan där! The Vale är ghettot här hahahha men det duger fint! Verkar dimpa ner en jäkla massa svenkar här så traditionen håller i sig! Ses gott folk!

Vale Inn Whistler
Vi är 3 som ska do i 106 tror jag, bokat genom Whistler beds. Själv kommer jag runt den 26 dec men de andra är där från början av dec

Vale Inn Whistler
flyttar ni 1a dec i unit 213 med 1 par friends. e tokigt taggad =)).
ses där alla. tjeeeee

Senast ändrad:
Vale Inn Whistler
Tja!
Vi är två killar som är i Whistler - Village just nu!
Boendekrisen tär på våra krafter men vi har ett par nätter kvar på 'Village Inn and Suites'
Om det är något rum som känner att de vill få ner hyran genom att ge invit till två trevliga pålitliga svenskar så går det mycket bra för oss!! :)
Båda behöver naturligtvis inte bo tillsammans, om två olika rum har var sin plats över går det utmärkt!
Hoppas någon är sugen på att hjälpa, det är jag säker på! :)
Ni når oss på "g.jutendahl@hotmail.com" Eller på telenummer: 604 906 1221 (+1 604 906 1221) om ni ringer från utländs telefon

Vale Inn Whistler
Jag skulle tagit den fina av Kim, men en långtidshyrare snodde den framför ögonen på mig.

Skall ha *15. Osäker på om det är 215 eller 315. Blir flott! :D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp