Vännesbacken - Umeå

Tink

Ny medlem
Vännesbacken - Umeå
Tjabba, någon som vet om liljaskolan har pistat upp hoppen i vännesbacken? Har dom ställt ut boxarna i backen?

Tacksam för svar...

Vännesbacken - Umeå
har hört att man inte får fart till railsen om man inte går upp på platån till det så kallade big jumpet.. dessutom är upphoppen tydligen trash, bräntbergets standard är below bottom...

Vännesbacken - Umeå
Är det bara rails du är ute efter ? När jag var där i onsdags så var det riktgit bra nivå på allt. Speciellt hoppet.Grym bra o stor landning =) lite smal bara

Vännesbacken - Umeå
dem har inte satt ut några boxar i Middagsberget.. dem har boxarna vid liljaskolan. Hoppen vet jag inte än, på måndag vet jag nog. Men jag det var sagt att dem skulle fixa dem ihelgen.. men jag vet mer på måndag.

Vännesbacken - Umeå
ErikAndersson sa:
Bräntis är sjukt bra annars !=)
Haha, jag skulle göra 540 i bräntbergets stora hopp och rätt som det blev så landar jag i gröna hoppet bredvid.

Hoppen är tok för smala för min smak. Funkar kanske för skidåkare som inte skär så mycket i svängarna och de som kör straight air.

Vännesbacken - Umeå
Hej, och ursäkta bumpen!
Tänkte bara höra hur läget i vännäsbacken ser ut nu till sportlovet och om vännäsbacken är samma sak som middagsberget?
Tack på förhand för svar!

Vännesbacken - Umeå
middagsberget å vännäsbacken är samma sak. Det är ganska bra nu, dom har ett lite större hopp, sen två lite mindre och ett jättelitet. Allt i en line. I den långa backen har dom två boxar och ett rail men pipen är inte pistad.
Sen har dom ett räffelrör längst ner men de är lite väl nära värmestugan och har ingen bra kick, men de går iaf med snowboard.

Tillbaka
Topp