Vans aura

Svahn

Ny medlem
Vans aura
Jag,verkar,ha,problem,med,mellanslagstangenten..men..jag..undrar..om..det..finns..någon..med..erfarenhet..av..Vans..snowboardsko..med..BOA.

Är..sugen..på..att..beställa..hem..Vans..Aura..med..dubbel..BOA.

Någon..som..kan..rekommendera..?

ursäkta..den..röriga..texten..=)

Vans aura
Jag har ingen erfarenhet av just aura men har ett par Danny Kass just nu som jag kört med en säsong och de är grymma :) Hade ett par Vans BFB tidigare och de är också riktigt bra. Vans har ju inte dessa modeller i år men jag tror att motsvarigheterna är Matlock (danny kass) och jamie lynn (BFB).
Jag är lite skeptisk till BOA och föredrar klassisk snörning egentligen.
Men Vans är absolut riktigt bra grejor med gött flex och dämpning och just vans passar mina lite bredare fötter väldigt bra.

Vans aura
jag också kört bfb tidigare, och kör också kass nu (scary coincidence) , och vans gör riktigt bra kängor. tjejen har ett par encore med boa, och det verkar riktigt smidigt. enda hon klagar på är att hon skulle vilja kunna justera i två zoner, men det kan man ju med auran, så kör på det!

Vans aura
Tack grabbar för riktigt bra svar. Jag ska beställa hem ett par Aura till min ÅF i uppsala! Ska bli riktigt spännande att prova, jag tror att 2x BOA passar mig alldeles ypperligt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp