Vansbro skola

EkBOOOM

Ny medlem
Vansbro skola
Tja! jag kom in på Vansbro utbildningscenter på fjällturism gräjjen där och ja tänkte bara kolla med er folk om det är nått och ha? är det värt att flytta dit från göteborg för att gå den skolan?? .. jag gillar utbildningen som fan men är det en skojj skola? och hur är folket?
Jag känner ingen och tänkte kolla om de är någon av er gott folk här som ska gå där? några härliga jibb folk? .. det är ju helt värdelöst om de inte är några skojj folk där... men jag hoppas de är någon.. skulle va skojj om någon som ska gå där skrev.

Hade fint! PZ / David

Vansbro skola
Har ni inget informationsträff innan för dom som kommit in prämilinärt ? så man får träffa nya elever och kolla på skolan ?

Vansbro skola
hihi , jag går på skolan bredvid (a) , men det verkar faktiskt som dom åker rätt så mkt skidor sådant där , fråga Jhelin på freeride , han har gått där ! :)

Vansbro skola
Förresten har ''vi'' fixat så det går buss ändå från borlänge till kläppen på helgdagar i vinter :)

så att gå i vansbro är inte så dumt , ! dom som gick ur iår hade faktiskt mössföretaget ''360''
:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp