Backside
Aktiv medlem
Var åka vecka 13?
Ska iväg med familjen vecka 13 (slutet av mars) och undrar var jag kan räkna med att det finns gott om snö. Hittade en resa till Champoluc som ligger relativt högt vilket borde borga för säker snötillgång. Någon som varit där den veckan (eller senare) som kan berätta om hur snötillgången var.
Alla tips tas tacksamt emot där det kan vara lämpligt för en femåring att åka skidor, typ inte La Grave...
Alla tips tas tacksamt emot där det kan vara lämpligt för en femåring att åka skidor, typ inte La Grave...