2cool4school
Ny medlem
Var bor du?
luleå, NORRLAND ;P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma läge här fast jag är 14... :/ Ca en månad per säsong. Lite mer eller mindre beror på. I alla fall så ska jag flytta högre upp i landet när jag blir 16. Helst hade jag flyttat söderut, till alperna eller något, men det blir det nog inte...myrshlok sa:göterborg och åker 3-4-5 veckor per år är 15 så mamma å pappa kann inte punga ut hur mkt resor som hälst
du hade väl kunnat skriva 3-5?myrshlok sa:göterborg och åker 3-4-5 veckor per år är 15 så mamma å pappa kann inte punga ut hur mkt resor som hälst
Fy fan! vart ligger norslund?analkrut sa:norslund.. blir alldrig skidor mer nästan.. vi får inte gå ut för det är så mycket kull regn runt mitt hood tyvärr men ifalla man smyger ut vid ca 05:34 så är det inte så mycekt gangsters så då hinner jag springa till bussen men kanske 10 dagar per år..
men jag har tur.. en av mina grannar har inte gått ut på 26 år sa pappa.
Norslund, The Old Ghetto Environment Of Falun Trenchtown! Ska jag till dalle måste jag ha bulletproof! Sen kan ni ju tänka er hur det är att åka hiss i ett hyreshus fullt av ryska horor! hiv smittan sitter i betongenDiresnire sa:Fy fan! vart ligger norslund?analkrut sa:norslund.. blir alldrig skidor mer nästan.. vi får inte gå ut för det är så mycket kull regn runt mitt hood tyvärr men ifalla man smyger ut vid ca 05:34 så är det inte så mycekt gangsters så då hinner jag springa till bussen men kanske 10 dagar per år..
men jag har tur.. en av mina grannar har inte gått ut på 26 år sa pappa.
fan vilken positiv inställning..Axl89 sa:fan vilken nödvändig tråd..
Haha, kolla lirarn, Citera ett svar som skrevs för över 1år sen!Skiller sa:fan vilken positiv inställning..Axl89 sa:fan vilken nödvändig tråd..